Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival topic 3
Het Concert & Festival topic 3
Kayley zei op 30 okt 2015 - 10:51:
Are you saying you don't want to eat them?
[/not a cannibal]
Ja, maar ik kom volgende week langs en dan kan ik je kamer doorzoeken terwijl jeknockout geslagen bent slaapt.
Are you saying you don't want to eat them?
Ja, maar ik kom volgende week langs en dan kan ik je kamer doorzoeken terwijl je
Bodine zei op 30 okt 2015 - 10:54:
Hmpf, ik heb ze digitaal, dus tenzij je full Nomi on my ass gaat (de hacker part, I mean), vind je ze niet.
Hmpf, ik heb ze digitaal, dus tenzij je full Nomi on my ass gaat (de hacker part, I mean), vind je ze niet.
Bodine zei op 4 nov 2015 - 9:56:
Ik ben niet thuis vrijdag. Iemand die gaat queuen voor kaartjes en voor mij eentje wil kopen?
Ik ga over iets meer dan een week naar Oscar & The Wolf :3
Ik ben niet thuis vrijdag. Iemand die gaat queuen voor kaartjes en voor mij eentje wil kopen?
Ik ga over iets meer dan een week naar Oscar & The Wolf :3
MariTom zei op 6 nov 2015 - 10:24:
Ik ooooook! *\o/* Toch maar gewoon zonder annuleringsverzekering, want dan moet ik zeggen dat iemand dood is oid en ja, idk.
Maar yaaaaaay <3
Ik stond doodleuk in de wachtrij, opende ik er nog een pagina bij, kon ik meteen een kaartje kopen? :'
Ik ooooook! *\o/* Toch maar gewoon zonder annuleringsverzekering, want dan moet ik zeggen dat iemand dood is oid en ja, idk.
Maar yaaaaaay <3
Ik stond doodleuk in de wachtrij, opende ik er nog een pagina bij, kon ik meteen een kaartje kopen? :'
Kayley zei op 6 nov 2015 - 10:28:
Jaaa, leuk jongens! Have fun! (Ook al is het pas in april. ;p)
Jaaa, leuk jongens! Have fun! (Ook al is het pas in april. ;p)
xDevilBitch zei op 6 nov 2015 - 11:34:
Ik heb een hysterisch zusje, want wij hebben nu ook kaartje!en ik geen boodschappengeld
Ik heb een hysterisch zusje, want wij hebben nu ook kaartje!
We are those kids. The ones that travel hundreds of miles to spend a night with our favourite band. The kids that wait outside the venues for hours in the most extreme weather conditions, just to spend a night being pushed up against a metal bar, and we will literally fight to stay in place. We are the kids that will defend their music to fucking death, and feel like proud parents when we see our favourite musicians getting old and breaking through. Yeah, we are those ones. And we fucking love it.