Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #240
Offtopic #240
Bodine zei op 29 juni 2015 - 11:02:
Honestly I'm not impressed. ze kijken naar elkaar en ze lachen naar elkaar, big deal? Idk mate
Honestly I'm not impressed. ze kijken naar elkaar en ze lachen naar elkaar, big deal? Idk mate
1Dzayn zei op 29 juni 2015 - 11:03:
Het is een big deal als je in je achterhoofd hebt dat ze twee jaar lang nauwelijks met elkaar hebben gecommuniceerd
Het is een big deal als je in je achterhoofd hebt dat ze twee jaar lang nauwelijks met elkaar hebben gecommuniceerd
Kayley zei op 29 juni 2015 - 20:17:
Op een verjaardag van een vriendin en iedereen is hier 1. gay en 2. nerd. Ik ben al uitgenodigd om een weekend te komen dungeons & dragonen en dan 's avonds naar een gay bar.
Op een verjaardag van een vriendin en iedereen is hier 1. gay en 2. nerd. Ik ben al uitgenodigd om een weekend te komen dungeons & dragonen en dan 's avonds naar een gay bar.
xNadezhda zei op 30 juni 2015 - 9:48:
Ik werd vanochtend wakker door m'n kat die m'n haar waste asdfghjkl *.*
Ik werd vanochtend wakker door m'n kat die m'n haar waste asdfghjkl *.*
xDevilBitch zei op 30 juni 2015 - 14:29:
Ze willen zaterdag 37 graden hebben, dus ik ga echt dood want dan is familieweekend en zijn we dus aan het kamperen x.x
Ze willen zaterdag 37 graden hebben, dus ik ga echt dood want dan is familieweekend en zijn we dus aan het kamperen x.x
Chayenne zei op 30 juni 2015 - 15:44:
Ugh ja 37 graden. Dat wordt dus thuis zitten en niks doen.
Also: ik kan niet koken want mn vlees is al aan alle kanten verbrand en nog niet gaar Xp
Ugh ja 37 graden. Dat wordt dus thuis zitten en niks doen.
Also: ik kan niet koken want mn vlees is al aan alle kanten verbrand en nog niet gaar Xp
NovaFlowne zei op 30 juni 2015 - 16:16:
Noooo. Ik moet dan werken. Ik werk in een bakkerij. Dat wordt een hell.
Noooo. Ik moet dan werken. Ik werk in een bakkerij. Dat wordt een hell.
Chayenne zei op 30 juni 2015 - 17:16:
Nogal ja woow 0.0 succes!
Resultaat als je mij aan het koken zet: ik heb de helft van het vlees opgegeten én mezelf verbrand pff
Nogal ja woow 0.0 succes!
Resultaat als je mij aan het koken zet: ik heb de helft van het vlees opgegeten én mezelf verbrand pff
Kwebbelen maar!