Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #246
Offtopic #246
YarahartBill zei op 13 nov 2015 - 18:32:
Bruis tabletten van vitamine C innemen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik van 40 graden koorts naar alleen een snotneus binnen twee dagen voor mijn verjaardag ging.
Bruis tabletten van vitamine C innemen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik van 40 graden koorts naar alleen een snotneus binnen twee dagen voor mijn verjaardag ging.
MoonRocker zei op 13 nov 2015 - 19:20:
@Jess: yay!
@Dezh: awww sipperd *dekentje* *thee* *kruik* <3 (en ik ben geen dokter, dus helaas geen tips :/)
Edit: is er iemand die morgen wil schrijfdaten (of anderszins rondhangen)? Ik verveel me en heb weekend-OV
@Jess: yay!
@Dezh: awww sipperd *dekentje* *thee* *kruik* <3 (en ik ben geen dokter, dus helaas geen tips :/)
Edit: is er iemand die morgen wil schrijfdaten (of anderszins rondhangen)? Ik verveel me en heb weekend-OV
Kayley zei op 14 nov 2015 - 1:10:
Oh god, er is weer vanalles aan het gebeuren in Parijs. Shootings, bommen, al zestig doden en de president heeft de grenzen moeten dichtgooien en holy shit. o.O
Oh god, er is weer vanalles aan het gebeuren in Parijs. Shootings, bommen, al zestig doden en de president heeft de grenzen moeten dichtgooien en holy shit. o.O
xjeszell zei op 14 nov 2015 - 1:13:
Ugh maar ik word ook gewoon zo angstig van zulk nieuws. Zo absurd veel narigheid kn de wereld
Ugh maar ik word ook gewoon zo angstig van zulk nieuws. Zo absurd veel narigheid kn de wereld
Kayley zei op 14 nov 2015 - 1:16:
Ik ken mensen in Parijs en ik kan ze niet bereiken dus ik flip best wel erg. Het is letterlijk nog bezig. Vluchtelingenkamp in Callais in brand gezet. Wtf. Wtf wtf wtf.
En dan ook nog eens 41+ doden in Beirut door zelfmoordbomaanslagen en een tsunamiwaarschuwing in Japan.
Ik kan echt niet meer met de wereld vandaag.
Ik ken mensen in Parijs en ik kan ze niet bereiken dus ik flip best wel erg. Het is letterlijk nog bezig. Vluchtelingenkamp in Callais in brand gezet. Wtf. Wtf wtf wtf.
En dan ook nog eens 41+ doden in Beirut door zelfmoordbomaanslagen en een tsunamiwaarschuwing in Japan.
Ik kan echt niet meer met de wereld vandaag.
MoonRocker zei op 14 nov 2015 - 1:32:
Oh, Kay, wat erg! Hopelijk krijg je ze snel te pakken.
Ik zit echt met tranen in mijn ogen naar het nieuws te kijken. What the hell.
Oh, Kay, wat erg! Hopelijk krijg je ze snel te pakken.
Ik zit echt met tranen in mijn ogen naar het nieuws te kijken. What the hell.
MoonRocker zei op 14 nov 2015 - 1:34:
Ja, inderdaad! Ik zag gelukkig wel op fb dat ze veilig in d'r jeugdherberg zit, maar echt - jezus, man.
Ja, inderdaad! Ik zag gelukkig wel op fb dat ze veilig in d'r jeugdherberg zit, maar echt - jezus, man.
Kayley zei op 14 nov 2015 - 1:36:
Ik zag het ook net, maar holy shit. Nu heb ik nog maar één iemand niet te pakken gekregen.
Ik zag het ook net, maar holy shit. Nu heb ik nog maar één iemand niet te pakken gekregen.
MoonRocker zei op 14 nov 2015 - 1:57:
Hopelijk heb je die ook snel, dan.
Ik hoorde net ook dat de politie in Nederland is gewaarschuwd voor geweld tegen AZC's, omdat ze bang zijn voor "wraakacties vanuit de rechtsextreme hoek" en die gedachte is zo belachelijk, maar helaas ook nodig en ._.
Worden er in België ook maatregelen etc. genomen?
Hopelijk heb je die ook snel, dan.
Ik hoorde net ook dat de politie in Nederland is gewaarschuwd voor geweld tegen AZC's, omdat ze bang zijn voor "wraakacties vanuit de rechtsextreme hoek" en die gedachte is zo belachelijk, maar helaas ook nodig en ._.
Worden er in België ook maatregelen etc. genomen?
1Dzayn zei op 14 nov 2015 - 8:17:
Zoveel doden en alweer in Parijs :C wat is het met deze wereld
Zoveel doden en alweer in Parijs :C wat is het met deze wereld
Kayley zei op 14 nov 2015 - 9:02:
Derde persoon heeft geantwoord. Brb sobbing in relief.
Derde persoon heeft geantwoord. Brb sobbing in relief.
oh boy, ik kan me de laatste keer dat ik een offtopic opende niet herinneren