Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 14
Offtopic 14
Rianne zei op 19 dec 2009 - 20:29:
Nee, ik heb 10 minuten in de bruna gestaan, en toen smolten ze.^^ Lang leve de bruna.
Nee, ik heb 10 minuten in de bruna gestaan, en toen smolten ze.^^ Lang leve de bruna.
Juliette zei op 19 dec 2009 - 21:04:
Ik ben gewoon een gehele dag niet naar buiten gegaan, want ik vond het te koud (:
Ik ben gewoon een gehele dag niet naar buiten gegaan, want ik vond het te koud (:
Minority zei op 20 dec 2009 - 9:26:
En ik ben jaloers
gatver, ik word zo rap jaloers.. Daar zouden pillen voor moeten bestaan. Anti-jaloeziepillen.
En ik ben jaloers
gatver, ik word zo rap jaloers.. Daar zouden pillen voor moeten bestaan. Anti-jaloeziepillen.
Juliette zei op 20 dec 2009 - 9:41:
Anti-jaloezipillen zouden vast ontzettend goed worden verkocht (:
En gatver, het is hier raar.
Het ijs - waar nog water onder stroomt - staat bijna even hoog als de sneeuw. Maar dat hoort een soort van niet te kunnen, aangezien de sloot dan best wel uit zijn oevers getreden moet zijn..
Ik denk dat ik maar weer een dagje thuis blijf
Anti-jaloezipillen zouden vast ontzettend goed worden verkocht (:
En gatver, het is hier raar.
Het ijs - waar nog water onder stroomt - staat bijna even hoog als de sneeuw. Maar dat hoort een soort van niet te kunnen, aangezien de sloot dan best wel uit zijn oevers getreden moet zijn..
Ik denk dat ik maar weer een dagje thuis blijf
Minority zei op 20 dec 2009 - 9:47:
Dude, die sloot is behekst. Nee, even serieus: je sloot is behekst. Maar.. Hoe hoog staat dat water dan om even hoog als dat sneeuw te kunnen zijn?
en uhuu, ik ga anti-jaloezie pillen brouwen. Weg met dat slechte gevoel etc. Ik zal er rijk mee worden.
Dude, die sloot is behekst. Nee, even serieus: je sloot is behekst. Maar.. Hoe hoog staat dat water dan om even hoog als dat sneeuw te kunnen zijn?
en uhuu, ik ga anti-jaloezie pillen brouwen. Weg met dat slechte gevoel etc. Ik zal er rijk mee worden.
Juliette zei op 20 dec 2009 - 11:42:
Het water staat zo, like, veel hoger dan normaal.
Dat is het enge x]
En ooh, hopelijk stijgt de boot mee [/ik woon op een woonboot]
Anders verdrinken we nog
Zeer rijk zelfs
En dagje thuisblijven was niet zo'n goed idee. Werd net door de hockey gebeld waar ik was [ ik was het totaal vergeten ] . Maarja, ik zou toch al te laat komen, dus ben ik niet gegaan [ luiheid ruleert gewoon ] .
Trouwens, het sneeuwt hier (:
Het water staat zo, like, veel hoger dan normaal.
Dat is het enge x]
En ooh, hopelijk stijgt de boot mee [/ik woon op een woonboot]
Anders verdrinken we nog
Zeer rijk zelfs
En dagje thuisblijven was niet zo'n goed idee. Werd net door de hockey gebeld waar ik was [ ik was het totaal vergeten ] . Maarja, ik zou toch al te laat komen, dus ben ik niet gegaan [ luiheid ruleert gewoon ] .
Trouwens, het sneeuwt hier (:
xDevilBitch zei op 20 dec 2009 - 11:47:
Hier sneeuwt het niet meer. Maar het stuift wel enorm. En ik mag vandaag niet naar Groningen
Hier sneeuwt het niet meer. Maar het stuift wel enorm. En ik mag vandaag niet naar Groningen
Juliette zei op 20 dec 2009 - 12:09:
Hier sneeuwt het nog steeds (:
En seriously, het ijs golft hier O_O
Hoe scary!
En waarom mag je niet naar Groningen?
Hier sneeuwt het nog steeds (:
En seriously, het ijs golft hier O_O
Hoe scary!
En waarom mag je niet naar Groningen?
Minority zei op 20 dec 2009 - 12:32:
bij mij is de sneeuw hoog en koud.. Gosh, ik blijf mooi binnen. Want mij kennende glij ik hier overal uit! o_o
bij mij is de sneeuw hoog en koud.. Gosh, ik blijf mooi binnen. Want mij kennende glij ik hier overal uit! o_o