Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 43
Offtopic 43
NaNaa zei op 11 april 2010 - 13:26:
Mijn ouders zouden me vermoorden, en Kim zou nooit meer tegen me praten, als ik dat zou flikken.
Mijn ouders zouden me vermoorden, en Kim zou nooit meer tegen me praten, als ik dat zou flikken.
AnotherZero zei op 11 april 2010 - 14:36:
*STRESS*
jeroen komt straks langs.
hij's nog nooit bij me thuis geweest, het is een impulsieve beslissing en mijn kamer is een stort. zonder overdrijven.
RENATE IN ACTIE.
'k heb een halfuurtje om het omte toveren in een coole slaapkamer van een heel aantrekkelijk meisje.
* onmogelijk dus *
*STRESS*
hij's nog nooit bij me thuis geweest, het is een impulsieve beslissing en mijn kamer is een stort. zonder overdrijven.
RENATE IN ACTIE.
'k heb een halfuurtje om het omte toveren in een coole slaapkamer van een heel aantrekkelijk meisje.
* onmogelijk dus *
Kayley zei op 11 april 2010 - 14:39:
Computer afzetten, anders komt het nooit goed.
En lag hij niet in het ziekenhuis, of zoiets?
*STRESS*
RENATE IN ACTIE.
* onmogelijk dus *
Computer afzetten, anders komt het nooit goed.
En lag hij niet in het ziekenhuis, of zoiets?
xNadezhda zei op 11 april 2010 - 16:18:
Ik heb een gezondheidsverklaring nodig voor de studiereis die ik deze zomervakantie ga maken. Maar blijkbaar doet onze huisarts niet aan 'gezondheidsverklaringen', dus moet ik er nu zelf eentje in elkaar draaien en die dan naar haar brengen, zodat ze er haar krabbel onder kan zetten.
Like, alsof ik weet hoe ik dat moet doen? >.<
Gelukkig heb ik een moeder, maar dan nog. Pfft. Alsof ze dat niet even zelf kan, zíj is de huisarts!
*einde zeurverhaal*
Ik heb een gezondheidsverklaring nodig voor de studiereis die ik deze zomervakantie ga maken. Maar blijkbaar doet onze huisarts niet aan 'gezondheidsverklaringen', dus moet ik er nu zelf eentje in elkaar draaien en die dan naar haar brengen, zodat ze er haar krabbel onder kan zetten.
Like, alsof ik weet hoe ik dat moet doen? >.<
Gelukkig heb ik een moeder, maar dan nog. Pfft. Alsof ze dat niet even zelf kan, zíj is de huisarts!
*einde zeurverhaal*
BliebX zei op 11 april 2010 - 16:25:
Woosshh<333
Bij Meesteres Zjuuliejaaz was crawesome ^^ <3
@ Dezh: blaat, dat zuigt o.o
Woosshh<333
Bij Meesteres Zjuuliejaaz was crawesome ^^ <3
@ Dezh: blaat, dat zuigt o.o