Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 59
Offtopic 59
LxKaulitz zei op 23 mei 2010 - 23:42:
ja lang verhaal.
@Laure; Herman? x'D
Ciao Laure und Suki und Yasmine[Look,it'san"e"!] und Julia<3
ja lang verhaal.
Kayley zei op 24 mei 2010 - 0:19:
Oh, dat lijkt me zo grappig.
Dan duurt het eerst vier uur voor de mensen eindelijk doorhebben wat ze eigenlijk zegt omdat ze zo snel praat, en dan duurt het vier weken voor ze doorhebben wat de betekenis is. Zo'n dingen blijven hangen, dus wordt er veel gestemd.
En ik heb geen flauw benul wie die Wilders is, maar naar wat ik gehoord heb, is hij dus een Nederlandse Dedecker. o.o
politica dan? ah, sorry, flauw
Nee, weetje wie we de politiek in moeten doen? Kol
Dan duurt het eerst vier uur voor de mensen eindelijk doorhebben wat ze eigenlijk zegt omdat ze zo snel praat, en dan duurt het vier weken voor ze doorhebben wat de betekenis is. Zo'n dingen blijven hangen, dus wordt er veel gestemd.
En ik heb geen flauw benul wie die Wilders is, maar naar wat ik gehoord heb, is hij dus een Nederlandse Dedecker. o.o
xSoParanoid zei op 24 mei 2010 - 0:37:
Geert wilders heeft leuk haar. [kuch]
(...)
Geert wilders heeft leuk haar. [kuch]
miniboesz zei op 24 mei 2010 - 9:15:
Geertje Wild.
Zo noem ik hem.
Hij is erg klein in zijn ideeën en gaat toch helemaal wild.
Geertje Wild.
Zo noem ik hem.
Hij is erg klein in zijn ideeën en gaat toch helemaal wild.
NaNaa zei op 24 mei 2010 - 10:38:
Kim heeft Wilders in het echt gezien, zijn we nu niet jaloers?
Elkeweg, Kol en politiek werkt ook niet hoor.
Kim heeft Wilders in het echt gezien, zijn we nu niet jaloers?
Elkeweg, Kol en politiek werkt ook niet hoor.
xjeszell zei op 24 mei 2010 - 10:40:
Er hangt een poster van hem in onze school. Maar dat is gewoon van de verkiezingen, want van D66 en SP enzo hangen ook posters. Maar bijna niemand vindt het leuk dat die poster er hangt. :3
Er hangt een poster van hem in onze school. Maar dat is gewoon van de verkiezingen, want van D66 en SP enzo hangen ook posters. Maar bijna niemand vindt het leuk dat die poster er hangt. :3
xjeszell zei op 24 mei 2010 - 10:43:
Nee, want ze hebben die van achter aan ruit opgehangen. :3
Nee, want ze hebben die van achter aan ruit opgehangen. :3
HIHIH VAN MIJ