Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 106

Offtopic 106

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 29 sep 2010 - 15:09:
JAAAAA!!!

Kvoel me hartstikke ziek maar ik heb voor eens in mijn leven een offtopic geopend *blij*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 okt 2010 - 15:18:
Wat kan een reden voor een patiënt zijn om haar dokter te haten? (Nieuw verhaal)
De dokter is knap, eind-twintig, de patiënt is ergens tussen de 16 en de 20... uiteindelijk worden ze op elkaar verliefd...

Meh, ik kan maar geen reden bedenken.

Omdat hij een fout maakte en dus de verkeerde diagnose stelde, of haar de verkeerde (dosis) medicijn voorschreef en ze dus nog zieker werd?
Omdat hij in de eerste instantie haar case weigerde (want daar ging het van de week over in House)? Omdat hij haar lelijk behandelde? Omdat ze hem kende uit een eerder stadium van haar leven, en hij haar toen iets aan heeft gedaan?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:23:
@Marije; hm, ja, nee, ik weet nog niet helemaal zeker of ik hem egoïstisch maak of niet... maar in ieder geval dankjewel. x)

@Bo; nee, want hij stelde wel de goede diagnose en geeft haar ook de goede medicijnen. En... hm, ja, ik heb van de week ook die House aflevering gekeken, maar dat wil ik denk ik ook niet, want ze í­s al van dokter gewisseld omdat er iets fout ging bij de eerste.
En ze kennen elkaar niet, en hij behandelt haar ook niet lelijk...

Ik maak het mezelf waarschijnlijk te moeilijk. x)

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 okt 2010 - 15:25:
Een dieper liggende reden dan, misschien heeft ze een naar gevoel bij hem, of wordt er iets in haar oor gefluisterd door een mede patiënt?
Je hebt best wel veel keuze 8D

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:29:
Zou kunnen... Maar hij heeft geen slechte reputatie in het ziekenhuis, hij hoort juist bij de groep met de beste artsen van het ziekenhuis en hij is ook nog eens knap.

Ze zou hem ook kunnen haten omdat ze een naar gevoel bij hem krijgt, zoals je al zei, maar wat voor naar gevoel bedoel je dan? Gewoon boosheid? Of angst?

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 okt 2010 - 15:31:
Dat mag jij dan weer bedenken x]

Moet het heel realistisch zijn?
En dan heeft ie maar een goede reputatie. Misschien weet die ene patiënt iets over hem dat niemand anders weet en dan gaat ze net dood, als zij wil vragen hoe hij/zij dat weet.
En dan heeft ze zo'n gevoel bij hem en houdt ze hem in de gaten.
Perfectie is imperfectie (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 okt 2010 - 15:33:
Ik heb laatst een boek gelezen, daarin was er ook een dokter die een hele goede reputatie had, gewoon omdat hij nog nooit een operatie gefaald had. Dus hij was heel goed in zijn vak, maar hij was niet zo best in de omgang met mensen. Dus ook niet met zijn patiënten.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:36:
@Mak; ja, het moet tamelijk realistisch zijn. x)
Hm, dat zou ook goed kunnen... het moet dan wel iets zijn dat best wel... erg is, want anders komt dat weer in de war met het plot. (Ik heb het plot al min of meer, omdat ik dat vóór een november in elkaar moet hebben.)

@Bo; hm, néh, hij is heel charismatisch, dus dat zou weer niet bij zijn karakter passen.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 okt 2010 - 15:40:
Owh, nou, dan heeft zij slechte ervaringen met zulke mannen en mag ze hem daarom niet, omdat ze aan haar ex moet denken?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 okt 2010 - 15:40:
Maar jouw dokter is als het ware helemaal perfect [charmant, knap, goed in wat 'ie doet, door iedereen geliefd], maar toch mag ze 'm niet?
Dan weet ik 't ook niet. Sorry.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:44:
@Mak; mehehe, ze is nog nooit getrouwd geweest, ze heeft zelfs nog nauwelijks een vriendje gehad omdat ze haar halve leven in het ziekenhuis heeft doorgebracht (ze wordt steeds overgeplaatst).

@Bo; inderdaad, zie je hoe moeilijk ik het mezelf maak? x)

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 3 okt 2010 - 15:46:
Dude!
Dan mag ze hem gewoon niet. Zonder reden. Oké?:']
Je maakt het jezelf onmogelijk.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:52:
@Mak; HEEEEE, da's pas een goeie! x'D
Enen, ik maak het mezelf inderdaad onmogelijk. *kuch*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2010 - 15:53:
Ze droomde over hem, iets ergigs, en daarom mag ze hem niet?
(Dat is zo realistisch, ik spreek uit ervaring. Hoeveel mensen mag ik niet meer omdat ik iets over hen droomde? Pfoe.)

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 okt 2010 - 15:53:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan??

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 okt 2010 - 15:55:
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan??
JIJ SNAPT ME! -boks-

@Kay; duuude, dat kan ook nog... o.o

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20