Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 19:41:
Bodine, je maakt me nogal zenuwachtig x) Nog zenuwachtiger dan ik al was!
Maar. Thanks<3 Da's heel lief van je.
Eindelijk een keertje ook maar een beetje nuttig in dit spel xd
Veel progressie sinds vorige potje, haha.
Bij Fear of the Famous was ik écht belachelijk slecht, haha.

Edit: SOOOO NERVOUS O.O

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2011 - 20:01:
@Emma: Ik wil je niet nog zenuwachtiger maken, maar ik denk dat iedereen evenveel kans heeft om eruit te gaan.... (behalve de laatste badsider) en ander: I wil teake revence (schrijf je dat zo?? mijn engels is zo slecht....)
ik had net een hele reactie op jouw vraag getyped, las het terug het was crap...
ik weet niet echt een antwoord op jouw vraag..... het is een actief spel..... volgens mij is dit ook het eerste spel waar ik echt zelf dingen durfte te bedenken... en waar ik een beetje echt actief was...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 20:03:
@ Josette: Het is mooi dat iedereen mij wil wreken x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 20:03:
Elke keer dat 'ie oranje is denk ik: LUCHHH en dan is 'ie er niet en muuuh. ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 20:05:
@ Bodine: Ja, ik ook. [maar dan met N]
Ik wil stiekem de lunch niet ;x Ik ben veel te bang eruit te liggen ><

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2011 - 20:05:
'Ik ga maar eens kijken hoe het er buiten uitziet,' mompelde Ke$ha, terwijl ze opstond, en wankel naar de deur liep.
'Is dat wel zo verstandig?' Jared trok een wenkbrauw op, en keek haar hoofdschuddend aan.
'Ach, wat kan me gebeuren...' zuchtte ze. Ze greep een fles champagne uit de handen van Chester, nam er een grote slok uit, en gaf hem weer terug, waarna ze de deur uitliep.
'Ach, ze is toch altijd dronken, één alcoholist minder kan er ook wel bij,' zei Chester schouderophalend, terwijl hij zelf ook een slok nam, en vervolgens een harde boer liet.

'Hé, Justin. Ja, jij daar, met dat wijvenkapsel. Kom op dan! Laten we eens gaan vechten!' riep ze toen ze Justin in de verte zag lopen.
Hij draaide zich om en zuchtte.
Ze liep op hem af - niet echt in een rechte lijn, maar goed, ze kwam in ieder geval vooruit -, balde haar vuisten en hield ze voor zich uit.
'Hier heb ik geen zin in,' mompelde hij geërgerd. Hij haalde zijn mes tevoorschijn, wachtte tot ze dichtbij genoeg was, en sneed haar de keel door.
'Had je nog wat te zeggen?' vroeg hij, toen ze op de grond lag te spartelen.
'Nee?' ging hij verder, 'Nou, ik wel. Stop eens met drinken.'
Hij rolde met zijn ogen, stapte over haar heen en liep achteloos weg.

MoonRocker is geluncht. Ze was Ke$ha, de waarzegger.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 20:06:
Damn.
Juul, we zullen je wreken.
Morgen Mars eruit, dan hebben we gewonnen.
Promise. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 maart 2011 - 20:08:
MEEEEEH.
IK WILDE NIET DOOD D:
Verdorie.
Naja.
Veel plezier morgen.
:'

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 maart 2011 - 20:09:
NHEEEE nietde waarzegger......
nog een goodside eruit......

ja okee ik wist dat dit waarschijnlijk ging gebeuren, maar toch.......

rip Julia

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 20:09:
Kut!
Ik hoopte dat Julia vandaag nog online zou komen en het ons nog wat zekerder laten weten. Want ik wist al dat ze Waarzegger was ^^
[@ Juul; Ik vind het geweldig dat je de 'Blah blah blah'-hint snapte! [Of je zag ergens een hint waar geen hint wasx)]]

Maar. we gaan d'r wreken. Morgen de opperbadsider eruit [hopelijk] en dan hebben we gewonnen

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 maart 2011 - 20:09:
RIP Julia <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 20:10:
De waarzegster is niet de enige die kan scannen. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 20:14:
@ Bodine: Weet ik, maar ik raak de hele tijd de tel kwijt met wanneer de oppergoodsider mag scannen x)
Maar. Ik denk dat we niet echt meer bewijs nodig hebben tegen Mascha? Ze heeft het bovendien zelf ook opgegeven, of zo klinkt het in ieder geval.

Weetje. Als ik de Opperbadsider was geweest en in Mascha's situatie had gezeten. Dan had ik denk ik Julia verdacht gemaakt en degene met mijn rol geluncht.
Want ik wist vrij zeker dat ze Waarzegger was, maar er was denk ik wel genoeg tegen haar te verzinnen. [ze was de eerste die iets zei over Daan, bv]
But that's just me.

Edit: @ Mascha: op wie ben jij van plan te stemmen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 maart 2011 - 23:17:
Oké, niemand reageert meer op dit topic aangezien het toch al zeker is wie er het meest verdacht wordt en bla bla bla, maar voor de zekerheid wil ik dit toch even vragen:
Laura en Josette, op wie zijn jullie van plan te gaan stemmen?
Ik denk dat jullie meegaan en op Mascha stemmen. Maar het zou best wel een onaangename verassing zijn als jullie twee spontaan met Mascha op iemand anders stemmen en diegene er dan uitligt.
Oké, I know, het is misschien onrealistisch, maar ik weet het liever zeker.

Edit: Ik had net een ingeving!
Misschien een onnodige ingeving, but who cares, jullie vinden het vast interessant ^^ and otherwise, I'm sorry for wasting your time.

Anyhow. Ik snap waarom Mascha niet één persoon beschuldigt, maar het er bij houdt dat ze niet weet of het Laura of Josette is [of beter gezegd, zou zijn].
De kans is klein, maar bestaat wel, dat ze nog een van hun [of beiden] mee krijgt met stemmen.
Als ze zich op een van de twee had gefocust, had ze sowieso diegene tegen zich gehad. En dan had ze sowieso drie stemmen, en was ze sowieso dood. Daarom lunchte ze ook Julia, omdat die sowieso op haar ging stemmen, en beschuldigde ze haar niet [wat me eerst een beter plan leek].
Bovendien hadden de meesten wel door dat Julia Waarzegster was [of overschat ik nu alles en iedereen?], en was ze haar beter kwijt dan rijk, aangezien dan twee scannende specials de rest nog extra kon overtuigen. De Oppergoodsider kon ze toch niet lunchen.
Oké, het is sowieso logisch dat ze de Waarzegster wilde lunchen. Maar het begin was toch nieuw^^

EN OH! Nu weten we ook zeker dat Josette het niet is, want Julia nam het voor haar op, ergens. Ik ga dat zo wel even zoeken.
Ondertussen gevonden:
Ik denk Josette niet, eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar hmm.
Zeker niet het sterkste argument ooit, maar het was wel verschrikkelijk handig want zo kwam ik erachter dat ze waarschijnlijk Waarzegster en dus te vertrouwen was

Maar dat schoot zojuist me te binnen. En ik ging het even met jullie delen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 12 maart 2011 - 12:17:
Edit: @ Mascha: op wie ben jij van plan te stemmen?

daar ben ik ook wel benieuwd naar....

Laura en Josette, op wie zijn jullie van plan te gaan stemmen?

ik ga op mascha stemmen....

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20