Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:14:
o.o
Suk, je hint is wel heel erg ehh.. Tja. Duidelijk?
Ach ja.. x'D

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 13:15:
ja dat zei ik ookal o.o maar blijkbaar zagen mensen het toch niet.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 20 maart 2011 - 13:17:
Ik was eerst niet ver genoeg terug gegaan. x']
Maar daardoor vind ik Bo nu wel weer erg verdacht worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:17:
Ik ben het topic opnieuw aan het lezen, en wat me opviel in het begin, is dat Emma en ik het erover hadden dat we de neiging hebben elkaar eerder te vertrouwen. Als dat zo is, en ik zou badside zijn, waarom zou ik haar dan lunchen? Ik bedoel - het zou toch juist een mooie gelegenheid zijn om misbruik te maken van haar in het vorige potje opgebouwde vertrouwen?

En ik ga nu weer terugzoeken, want ik heb Suki's hint nog niet tegen gekomen. Dus die ga ik nog eventjes zoeken.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:18:
@Bo; iedereen wil een actief potje, en overenthousiast, ja, ook dat kan gebeuren, maar hoe jij Suki aanviel was heel anders dan 'overenthousiast'. Je had geen reden om Suki zo verdacht te vinden, dus niks te ver doordraven, je koos haar gewoon uit omdat ze toevallig zo verwarrend bezig was.
Naar mijn mening trek je je ietsjes te snel terug, en ben je bang om gelyncht te worden omdat je een badsider bent.

En over dat onervaren en ervaren stuff, ja, je kan dan inderdaad theorieën opzetten als je hulp hebt van een ervaren badsider, maar toch, het blijft dan nog steeds eng.
Maar goed, dat hele ervaren/onervaren gedoe, daar waren we eigenlijk al klaar mee. Dacht ik tenminste.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 13:19:
o.o ma ik ben echt zo benieeuwd o.o wie het dit keer zijn.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:20:
Ik ben het topic opnieuw aan het lezen, en wat me opviel in het begin, is dat Emma en ik het erover hadden dat we de neiging hebben elkaar eerder te vertrouwen. Als dat zo is, en ik zou badside zijn, waarom zou ik haar dan lunchen? Ik bedoel - het zou toch juist een mooie gelegenheid zijn om misbruik te maken van haar in het vorige potje opgebouwde vertrouwen?

En ik ga nu weer terugzoeken, want ik heb Suki's hint nog niet tegen gekomen. Dus die ga ik nog eventjes zoeken.
En dat kan nou juist een motief zijn om Emma te lynchen, zodat jij niet verdacht raakt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 13:21:
is er ooit een ruzie gekomen door dit spel?

ik heb nog steeds geen idee wie het kan zijn T_T

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:22:
Op het Azeroth forum wel. Hier (nog) niet, en ik hoop dat dat ook zo blijft.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2011 - 13:24:
is er ooit een ruzie gekomen door dit spel?

ik heb nog steeds geen idee wie het kan zijn T_T

weet ik niet.....
ik ook niet
ga nog maar eens goed nadenken op wie ik ga stemmen......

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:25:
Nee, echt niet. Ik zei er ook bij dat ik Suki nooit echt "officieel" verdacht heb geprobeerd te maken. Ik was écht gewoon overenthousiast en de reden dat ik nu terugkrabbel is dat ze iets zei over dat de jager ook opgegeten kan worden. Stel dat dat een hint is - ik wil de jager niet kwijt.
En ik snap zelf ook wel dat ik mezelf daarmee verdacht maak, want er wordt vaak genoeg gezegd dat badsiders met iedereen meegaan om het spel te overleven. Dan zou het voor mij, als ik badsider zou zijn, toch juist slimmer zijn om gewoon op Suk te blijven hameren? Maar om dat ene berichtje dat ze plaatste terwijl ik sliep, wil ik dat niet meer. Als ze een tovenaar was, zou dat geen hele grote ramp zijn. Maar specials moeten we erin houden, en daarom verander ik nu van mening.
Sorry. Maar écht, ik heb NOOIT geprobeerd Suki verdacht te maken, het was écht gewoon een discussie. Hoe kan ik dat duidelijk maken voor jullie? Het is namelijk écht zo. Ik heb haar ook nooit echt verdacht. Het was écht alleen overenthousiasme. Damn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:26:
en @ Elise; ja, maar als je zo gaat kijken kan alles een motief zijn. Niet dan?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2011 - 13:28:
Driedubbelpost, sorry.
Maar jongens, ik moet nu naar een verjaardag. Ik kan me dus niet verder verdedigen tegen wat jullie zeggen.
Maar alsjeblieft, alsjeblí­éft geef me nog een kans om te bewijzen dat ik geen badside ben, en haal me niet neer omdat ik overenthousiast was. Bitte?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:29:
Dan zou het voor mij, als ik badsider zou zijn, toch juist slimmer zijn om gewoon op Suk te blijven hameren?
Ja, dat zou slimmer zijn, maar je zou juist erg verdacht worden daardoor, vooral nu er zo'n grote heisa over wordt gemaakt (die deels door mij is begonnen). Het zou zelfmoord zijn om erop door te blijven gaan, dus krabbel je sowieso terug.

En dat met die overenthousiastheid... sure, je zal vast wel enthousiast zijn geweest, maar dan had je Suki ook iets subtieler kunnen aanvallen. Je klauwde je echt aan haar vast, Bo, en het is niet hoe je je normaal gedraagt in DA.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 13:31:
Nog eens @Bo; ja, dit is DA, alles kan als een motief overkomen. En, ik vind je nog steeds als een badsider overkomen, ik verander mijn stem niet.
Veel plezier met die verjaardag though. x)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20