Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic # 14
Gooi-het-eruit-topic # 14
Automatisch zei op 29 maart 2011 - 18:21:
Vervloekte tering bussen. Waarom moest ik een half uur wachten.
Vervloekte tering bussen. Waarom moest ik een half uur wachten.
MoonRocker zei op 29 maart 2011 - 18:22:
@Daan: Captain indeed
@Kay: ja x'
@Bo: Néé
@Emma: Lol, Drama x'D
@Daan: Captain indeed
@Kay: ja x'
@Bo: Néé
@Emma: Lol, Drama x'D
Kayley zei op 29 maart 2011 - 18:25:
@Julia: Zeg die pairing die je niet wou zeggen! Wij kunnen er tegen [of niet, maar het ergste dat ons kan overkomen, is dat we ons dood lachen]!
@Julia: Zeg die pairing die je niet wou zeggen! Wij kunnen er tegen [of niet, maar het ergste dat ons kan overkomen, is dat we ons dood lachen]!
Bodine zei op 29 maart 2011 - 18:26:
JA MAAR JULIA ALLES IS TOMS SCHULD. WANT ME TO PROVE IT?
JA MAAR JULIA ALLES IS TOMS SCHULD. WANT ME TO PROVE IT?
YarahartBill zei op 29 maart 2011 - 18:27:
*Gaat langzaam dood van het lachen*
Ik hou mijn lachen in omdat Yara d'r vader anders denkt dat mijn pinguïns samenwonen met olifanten of zo.
*Gaat langzaam dood van het lachen*
xDevilBitch zei op 29 maart 2011 - 18:27:
@Kim, maar een half uur? Hier doen de bussen regelmatig zo kut dat je een uur zit te wachten, met name in de winter.
@Kim, maar een half uur? Hier doen de bussen regelmatig zo kut dat je een uur zit te wachten, met name in de winter.
MoonRocker zei op 29 maart 2011 - 18:30:
@Bo: Eh - is het gevaarlijk? x'
@Kay: Voldarry. Ik moest heel hard lachen toen ik het bedacht, omdat het fucking grappig klinkt als je het zegt. Maar toen dacht ik: O.O Gatverdamme *visuals* En toen faalde alles en kwam ik niet meer bij _0-
@Bo: Eh - is het gevaarlijk? x'
@Kay: Voldarry. Ik moest heel hard lachen toen ik het bedacht, omdat het fucking grappig klinkt als je het zegt. Maar toen dacht ik: O.O Gatverdamme *visuals* En toen faalde alles en kwam ik niet meer bij _0-
Kayley zei op 29 maart 2011 - 18:32:
@Julia: Een relatie tussen die twee lijkt mij zó onmogelijk. XD Maar het klinkt wel grappig.
@Julia: Een relatie tussen die twee lijkt mij zó onmogelijk. XD Maar het klinkt wel grappig.
Bodine zei op 29 maart 2011 - 18:32:
Mijn hoofd ging al helemaal van: maar Voldemort heeft Harry's bloed en als ze dan kinderen krijgen, gaat het straks niet goed en dan krijgen ze miskramen en gehandicapte kinders en - buiten dat hier biologisch geen snars van klopt, kunnen ze geen kinderen krijgen omdat 't twee mannen zijn. Faal.
Mijn hoofd ging al helemaal van: maar Voldemort heeft Harry's bloed en als ze dan kinderen krijgen, gaat het straks niet goed en dan krijgen ze miskramen en gehandicapte kinders en - buiten dat hier biologisch geen snars van klopt, kunnen ze geen kinderen krijgen omdat 't twee mannen zijn. Faal.
<3