Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #15
Post Your Face #15
Monster23 zei op 3 sep 2011 - 19:21:
En toen ging hij... Dood.
Gecondoleerd honey, je zal het vast heel moeilijk hebben, maar je zal vast wel weer een nieuwe ballon vinden. Ooit. <3
-beetje offtopic, I know.-
Gecondoleerd honey, je zal het vast heel moeilijk hebben, maar je zal vast wel weer een nieuwe ballon vinden. Ooit. <3
ijstheetjuh3 zei op 3 sep 2011 - 23:53:
Kim en ik gaan nog als we afspreken weer naar de jumbo dus ja er komt een luuk de 2e. Al kan hij de 1e luuk nooit zijn:c
@ Oeh joor cool *.*
Mooi dingÖ(jij bent die ding)
Kim en ik gaan nog als we afspreken weer naar de jumbo dus ja er komt een luuk de 2e. Al kan hij de 1e luuk nooit zijn:c
@ Oeh joor cool *.*
Mooi dingÖ(jij bent die ding)
ijstheetjuh3 zei op 6 sep 2011 - 23:10:
Jou ogen -smelt-
Jou lach -meersmelt-
Jou gezicht -nogmeersmelt-
JIJ<3 -helemaalsmelt-
There's someone that makes me smile like this.
Jou ogen -smelt-
Jou lach -meersmelt-
Jou gezicht -nogmeersmelt-
JIJ<3 -helemaalsmelt-
xDevilBitch zei op 8 sep 2011 - 21:26:
Mijn haar is rood. En dan bedoel ik echt heel erg rood, maar het lijkt hier oranje.
Mijn haar is rood. En dan bedoel ik echt heel erg rood, maar het lijkt hier oranje.
ZeroGravity zei op 10 sep 2011 - 15:19:
Daan heeft mooi haaaaaaar. -tralalala- En een awesome TV.*zegt expres geen sloffen*. plus, ik houd van grote dikke TV's, want daar ben ik mee opgegroeid en ik heb er zelf een.
Daan heeft mooi haaaaaaar. -tralalala- En een awesome TV.
xDevilBitch zei op 10 sep 2011 - 15:26:
Bedankt. ^^ En die sloffen zijn drie jaar oud maar zitten heerlijk, en ik weet nooit welke de linker is en welke de rechter. ><
@Meike, da's mijn zusjes tv. Ik heb er ook zo een, maar die staat altijd in de caravan. :'
Bedankt. ^^ En die sloffen zijn drie jaar oud maar zitten heerlijk, en ik weet nooit welke de linker is en welke de rechter. ><
@Meike, da's mijn zusjes tv. Ik heb er ook zo een, maar die staat altijd in de caravan. :'
ZeroGravity zei op 10 sep 2011 - 15:30:
Wauw, hebben jullie tv in jullie caravan? O_O. AWESOME. <33
Enzegdanmaartegenjezusjedatzeeencooletvheeft. XD
Wauw, hebben jullie tv in jullie caravan? O_O. AWESOME. <33
KaulitzFreak zei op 10 sep 2011 - 16:19:
I just might have a problem
Mijn foto voor het Rizzoli&Isles flipbook-project. Iedereen die meedeed kreeg een zin, en dan moest je een foto maken van jezelf en die zin, en zo hebben we een heel liedje gemaakt ^^
dit is de originele foto
I just might have a problem
dit is de originele foto
Arr.