Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 1:47:
TNT post onzin
SERIOUSLY? Dit ligt niet aan Bol.com, maar ze mochten me toch wel even waarschuwen HOE LAAT ik thuis moest zijn voor mijn pakketje! Is het verdorie weer helemaal onderweg naar Nederland, want "geadresseerde was niet thuis". NATUURLIJK BEN IK NIET THUIS ALS IK NIET WEET WANNEER IK THUIS MOET ZIJN, APEN.
*stoom uit oren*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 24 mei 2012 - 1:58:
Onweer
Ik haat je. :]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2012 - 11:29:
Inspiratie
Net nu ik je niet kan gebruiken. Kan je alsjeblieft over drie weken weer net zo vivid en kleurrijk terugkomen? Dank je.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 24 mei 2012 - 20:14:
3TW,
Kunnen jullie je één dag gedragen alsjeblieft? Jullie willen dan misschien geen goede resultaten hebben en slagen dit jaar, maar ik wel. Mij maakt het echt niet uit dat jullie er met je pet naar gooien en niet wí­llen kunnen volgen, bij gevolg dat jullie mensen beledigen, fine, go ahead. Maar doe dan ook eens normaal, for a change en gedrag jullie niet als een bende kinderen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 mei 2012 - 20:31:
Allerliefste scheikunde,

wees alsjeblieft makkelijk, ge wilt toch niet de verantwoordelijkheid hebben voor een dolgedraaide Rianne? Nee? Juist.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 22:47:
Allerliefste scheikunde,

wees alsjeblieft makkelijk, ge wilt toch niet de verantwoordelijkheid hebben voor een dolgedraaide Rianne en Emma? Nee? Juist.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 mei 2012 - 21:51:
Yara,

Het maakt me echt niet uit dat je ongesteld bent als een malle en dat je dus snaai aanvallen heb en heeeeeeel veeeeeeel vette dingen wilt hebben. Je gaat dat niet eten en ook niet een klein beetje. Je weet dat als je ongesteld bent dat je nog sneller aankomt. En je wilt nog wat afvallen voor je in bikini moet dus stop met snaaien en ga leren! Je hebt morgen nog een Duits so!

Groetjes, Yara