Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #22
Gooi-het-eruit-topic #22
Bodine zei op 24 juli 2011 - 17:33:
Ik heb voor het eerst in tijden genoeg van mensen om me heen. Like. o.o
*gaat eenzaam in een hoekje een boek zitten lezen*
<3
Ik heb voor het eerst in tijden genoeg van mensen om me heen. Like. o.o
*gaat eenzaam in een hoekje een boek zitten lezen*
<3
ZeroGravity zei op 24 juli 2011 - 17:53:
Ik keek Sick Puppies live. En ze zijn zo awesome zijn. En ik mis ze nu. Ik wil een tijdmachine en nog een keer naar het concert. ):
Ik keek Sick Puppies live. En ze zijn zo awesome zijn. En ik mis ze nu. Ik wil een tijdmachine en nog een keer naar het concert. ):
xEmma zei op 25 juli 2011 - 10:30:
Mwuh, zo meteen werken in de tuin van de buurvrouw. Ze praat zooooveel. Zo vermoeiend.
Mwuh, zo meteen werken in de tuin van de buurvrouw. Ze praat zooooveel. Zo vermoeiend.
KaulitzFreak zei op 25 juli 2011 - 14:03:
bah man, ik heb nu toch echt wel een grondige hekel aan het ziekenhuis --'
bah man, ik heb nu toch echt wel een grondige hekel aan het ziekenhuis --'
CosmicPurple zei op 25 juli 2011 - 16:28:
I wish I had the number and address of all those people I knew some fifteen years ago. I’d like to write each one and say:
"I’m warm, I am for ever, always. Someone has warmed me up, who means it, and I won’t be cold again."
I might be lying, but I’d like to say it anyway.
I wish I had the number and address of all those people I knew some fifteen years ago. I’d like to write each one and say:
"I’m warm, I am for ever, always. Someone has warmed me up, who means it, and I won’t be cold again."
I might be lying, but I’d like to say it anyway.
Bodine zei op 26 juli 2011 - 10:34:
Ik ben zo zenuwachtig. Alles gaat fout. Straks ben ik gezakt. Straks kan ik er weer niet op, net als vorig jaar. My heart's like BOOMBOOMBOOM.
Ik ben zo zenuwachtig. Alles gaat fout. Straks ben ik gezakt. Straks kan ik er weer niet op, net als vorig jaar. My heart's like BOOMBOOMBOOM.
*rawr*