Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #173
Offtopic #173
Neeriash zei op 3 nov 2011 - 22:08:
Never said it'll snow during Christmas ^^ Gewoon dat het nóg awesomer is als er buiten een pak sneeuw ligt. Want dat is toch al wel eens zo geweest. Ik geloof last year nog? Of niet? Idunno - bad memory. Maar it would be awesome neh? ^^
Never said it'll snow during Christmas ^^ Gewoon dat het nóg awesomer is als er buiten een pak sneeuw ligt. Want dat is toch al wel eens zo geweest. Ik geloof last year nog? Of niet? Idunno - bad memory. Maar it would be awesome neh? ^^
VampireFangs zei op 3 nov 2011 - 22:09:
Het was: hocuspocuspokemon1234 *wbw* Of is dat te lang voor een fanfic wachtwoord?8D
-zucht- Ik ben het wachtwoord kwijt van mijn account Automatisch. Hierop fanfic.
Het was: hocuspocuspokemon1234 *wbw* Of is dat te lang voor een fanfic wachtwoord?8D
xDevilBitch zei op 4 nov 2011 - 20:30:
De afgelopen twee jaar? (Wat best bijzonder was: van de vijf of zes keer dat we een witte kerst hadden, vorige eeuw, waren geen van die in twee opeenvolgende jaren)
Sinds wanneer sneeuwt het met kerst?
De afgelopen twee jaar? (Wat best bijzonder was: van de vijf of zes keer dat we een witte kerst hadden, vorige eeuw, waren geen van die in twee opeenvolgende jaren)
Automatisch zei op 5 nov 2011 - 10:36:
Ik heb het ww al weer. Maar ik had beter Billusion niet aan moeten maken.
Ik heb het ww al weer. Maar ik had beter Billusion niet aan moeten maken.
MariTom zei op 5 nov 2011 - 18:08:
@ Shaireen
haha, nee, ik schrijf een canon over zomer, voor muziek... Maar dat is moeilijk dan ik dacht, met al die kleine regeltjes en dingen x']
Und und und. Jaaa. I agree <3
@ Shaireen
haha, nee, ik schrijf een canon over zomer, voor muziek... Maar dat is moeilijk dan ik dacht, met al die kleine regeltjes en dingen x']
Und und und. Jaaa. I agree <3
Neeriash zei op 6 nov 2011 - 14:24:
@Marit,
ohohoh vet ^^ snap dat het lastig is, haha xd maar komt vast wel goed toch? ;p
misschien had je er een over de winter moeten schrijven? >.<
@Marit,
ohohoh vet ^^ snap dat het lastig is, haha xd maar komt vast wel goed toch? ;p
misschien had je er een over de winter moeten schrijven? >.<
Neeriash zei op 6 nov 2011 - 17:04:
nee, nee, nee.
gewoon nee.
het ziet er zo zielig uit! ):
no way dat dat gezond is, en ik hóóp dat het fake is.
nee, nee, nee.
gewoon nee.
het ziet er zo zielig uit! ):
no way dat dat gezond is, en ik hóóp dat het fake is.
Meooooow
Edit; Wacht. Heb ik nou wéér het offtopic geopend?