Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29
Gooi-het-eruit-topic #29
xjeszell zei op 11 maart 2012 - 10:23:
Telkens als ik uit wil slapen, word ik (voor mijn doen) te vroeg wakker. Uugh. En ik ben.nog moe maar ik kan niet meer slapen
Telkens als ik uit wil slapen, word ik (voor mijn doen) te vroeg wakker. Uugh. En ik ben.nog moe maar ik kan niet meer slapen
chiboebel zei op 11 maart 2012 - 12:12:
Eindelijk tijd gevonden om nog eens te komen kijken!
Eindelijk tijd gevonden om nog eens te komen kijken!
Celestial zei op 11 maart 2012 - 15:14:
Heb ik dus ook. Ben dit weekend om 9:00uur wakker geworden
Heb ik dus ook. Ben dit weekend om 9:00uur wakker geworden
Vespertine zei op 11 maart 2012 - 21:57:
Ooo, was die meeting vandaag? Blij dat het leuk was! ^-^
Ooo, was die meeting vandaag? Blij dat het leuk was! ^-^
xDevilBitch zei op 11 maart 2012 - 22:34:
Mijn mams interpreteert dingen helemaal verkeerd...
Mijn mams interpreteert dingen helemaal verkeerd...
Vespertine zei op 12 maart 2012 - 8:28:
*knuffelt* Ik hoop dat het hoe dan ook in orde gekomen is met je mams? ._.
Dit gaat zo oppervlakkig klinken dat het twee facepalms waard is, maar: IK HEB EEN PUIST. Nee, ik krijg een puist. Hij is onderweg om door te komen, zo'n dik iets onder je huid dat ergens deze week een dik iets OP je huid gaat worden en daar een week blijft staan. De laatste tijd ging het goed met mijn huid, en een puist, who cares, die gaat wel weg - maar ik heb vrijdag GALABAL. MET DIE PUIST.
Dit is zo typisch. Drie weken lang geen puistje te zien op mijn gezicht, wat op zich al een gouden medaille waard is - en dan nu: BAM.
*knuffelt* Ik hoop dat het hoe dan ook in orde gekomen is met je mams? ._.
Dit gaat zo oppervlakkig klinken dat het twee facepalms waard is, maar: IK HEB EEN PUIST. Nee, ik krijg een puist. Hij is onderweg om door te komen, zo'n dik iets onder je huid dat ergens deze week een dik iets OP je huid gaat worden en daar een week blijft staan. De laatste tijd ging het goed met mijn huid, en een puist, who cares, die gaat wel weg - maar ik heb vrijdag GALABAL. MET DIE PUIST.
Dit is zo typisch. Drie weken lang geen puistje te zien op mijn gezicht, wat op zich al een gouden medaille waard is - en dan nu: BAM.
TWINcest zei op 12 maart 2012 - 11:39:
Dat is gewoon de wet.
Wanneer je iets niet wil op dat moment, dan krijg je het. Net zoals ongesteldheid _0-
Dat is gewoon de wet.
Wanneer je iets niet wil op dat moment, dan krijg je het. Net zoals ongesteldheid _0-
Vespertine zei op 12 maart 2012 - 12:20:
Ja. Dat ben ik vrijdag ook. _o_ Ik ga ook eens naar een galabal hoor.
Ja. Dat ben ik vrijdag ook. _o_ Ik ga ook eens naar een galabal hoor.
xEmma zei op 12 maart 2012 - 14:16:
Is er hier toevallig een Amsterdammer die zin heeft om mij gezelschap te houden terwijl ik voor de Melkweg wacht op Ed Sheeran?
Is er hier toevallig een Amsterdammer die zin heeft om mij gezelschap te houden terwijl ik voor de Melkweg wacht op Ed Sheeran?
JustDream zei op 12 maart 2012 - 19:40:
God, ik heb net een oud verhaal van me teruggevonden. Brr, het is echt een verschrikkelijk verhaal.
God, ik heb net een oud verhaal van me teruggevonden. Brr, het is echt een verschrikkelijk verhaal.
JustDream zei op 12 maart 2012 - 19:40:
xEmma zei op 13 maart 2012 - 1:27:
WHAAAAAAAAA. ED SHEERAN IS AWESOME!
(Uitgebreider verslag volgt nog, nu eerst melk en dan slapen.)
WHAAAAAAAAA. ED SHEERAN IS AWESOME!
(Uitgebreider verslag volgt nog, nu eerst melk en dan slapen.)
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.