Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #6
Yay-topic #6
xEmma zei op 16 april 2012 - 23:25:
Volgens mij is mijn PWS af. Als like. Af. Alleen nog laten drukken en presentatie en dan klaar. Wow. Misschien ga ik dat vervelende gevoel in mijn achterhoofd dat ik mijn PWS nog af moeten maken dat er al een jaar is, nog missen. Wow. Af. Misschien. Denk ik. Dude. Klaar.
Volgens mij is mijn PWS af. Als like. Af. Alleen nog laten drukken en presentatie en dan klaar. Wow. Misschien ga ik dat vervelende gevoel in mijn achterhoofd dat ik mijn PWS nog af moeten maken dat er al een jaar is, nog missen. Wow. Af. Misschien. Denk ik. Dude. Klaar.
neversay zei op 19 april 2012 - 14:05:
YAY, Nederlands viel vandaag uit waardoor ik een uur eerder uit ben.
YAY, Nederlands valt morgen ook uit waardoor ik geen repetitie over 6 hoofdstukken Grammatica en Spelling heb. WHAOW!
YAY, Nederlands viel vandaag uit waardoor ik een uur eerder uit ben.
YAY, Nederlands valt morgen ook uit waardoor ik geen repetitie over 6 hoofdstukken Grammatica en Spelling heb. WHAOW!
Bodine zei op 19 april 2012 - 21:26:
Yay, ik heb zin in morgenen het gaat een ramp worden, maar ik heb er zin in!
Yay, ik heb zin in morgen
Pline zei op 22 april 2012 - 14:59:
Yay straks gaan bowlen met de groep!! ^^
Yayof juist niet ik ben weer een nieuw verhaal begonnen xx
Yay straks gaan bowlen met de groep!! ^^
Yay
Celestial zei op 22 april 2012 - 16:21:
Yay ik ben ook aan een One-Shot begonnen het is af! I like it XD
Yay ik ben ook aan een One-Shot begonnen het is af! I like it XD
xDevilBitch zei op 22 april 2012 - 21:37:
Het werd nog awesomer: hij geeft wiskunde! Nu kan ik dus de hele week wiskunde maken (en een boom en een huiskamer tekenen, en esthetica afmaken)
OT: Yay, ik kan de hele week wiskunde maken.
(...)Dat is echt een awesome naam.
Het werd nog awesomer: hij geeft wiskunde! Nu kan ik dus de hele week wiskunde maken (en een boom en een huiskamer tekenen, en esthetica afmaken)
OT: Yay, ik kan de hele week wiskunde maken.
YAY.
Ik was de laatste hier dus een nieuw.
*hugs*