Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #17
Post Your Face #17
xDevilBitch zei op 31 dec 2012 - 23:43:
@Mart, dankzij Bo wist ik al welke het was voor ik hem gezien had, dus ja. ><Maar het is inderdaad lang geleden. Tijd voor een nieuwe meeting.
@Mart, dankzij Bo wist ik al welke het was voor ik hem gezien had, dus ja. ><
neversay zei op 6 jan 2013 - 1:07:
Oops. Ik zie eruit als een idioot (met een enorme smile) Maar. Morgannn<3
Oops. Ik zie eruit als een idioot (met een enorme smile) Maar. Morgannn<3
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 0:48:
Afgelopen zomer, op de 80ste verjaardag van oma, die we gevierd hebben door met de hele familie een boot te huren om de Leie af te varen, en alle kleinkinderen laten meedoen aan een modeshow met de oude avondjurken van oma. And no, that's not a metaphor.
Ik en lievelingsnicht, in onze oma-jurken.
Ik en Bryan op de boot. (let vooral op mijn ene schilferende blauwgelakte duimnagel die zo heerlijk clasht met mijn kleren)
Afgelopen zomer, op de 80ste verjaardag van oma, die we gevierd hebben door met de hele familie een boot te huren om de Leie af te varen, en alle kleinkinderen laten meedoen aan een modeshow met de oude avondjurken van oma. And no, that's not a metaphor.
Ik en lievelingsnicht, in onze oma-jurken.
Ik en Bryan op de boot. (let vooral op mijn ene schilferende blauwgelakte duimnagel die zo heerlijk clasht met mijn kleren)
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 9:41:
My smile is only for you, dear.
(God, I'm smooth)
Can I have your smile? It's soooooooo pretty.
My smile is only for you, dear.
(God, I'm smooth)
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 14:00:
Dankje wel! Dat jurkje wat je aan hebt op je tweede foto vind ik echt zo leuk! C:
Dankje wel! Dat jurkje wat je aan hebt op je tweede foto vind ik echt zo leuk! C:
xNadezhda zei op 16 jan 2013 - 22:41:
Ich in den Dünen heute.
Van een afstandje & dat is maar goed ook, want mijn gezicht is dom, maar. Gele jas? :'
Ich in den Dünen heute.
Van een afstandje & dat is maar goed ook, want mijn gezicht is dom, maar. Gele jas? :'
CosmicPurple zei op 16 jan 2013 - 22:45:
Dit.
Ich in den Dünen heute.
Dit.
Post your pretty face :]