Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic 2
Het Concert & Festival Topic 2
Monster23 zei op 23 feb 2015 - 16:09:
Heb tegenwoordig een Rotown Clubcard. Iemand hier die daar wel eens komt? Is in Rotterdam.
Heb tegenwoordig een Rotown Clubcard. Iemand hier die daar wel eens komt? Is in Rotterdam.
xjeszell zei op 23 feb 2015 - 20:44:
Rotown is een club in Rotterdam. Hot Chelle Rae heeft er gestaan .
Maar ik ben vrijwel nooit in Rotterdam, haha.
Rotown is een club in Rotterdam. Hot Chelle Rae heeft er gestaan .
Maar ik ben vrijwel nooit in Rotterdam, haha.
jorinloveth zei op 24 feb 2015 - 18:32:
is er iemand van jullie al ooit eerder in die zaal geweest waar Tokio Hotel speelt volgende maand? In Utrecht?
is er iemand van jullie al ooit eerder in die zaal geweest waar Tokio Hotel speelt volgende maand? In Utrecht?
YarahartBill zei op 24 feb 2015 - 18:44:
Het Tivoli? Ja volgens ben ik er een keer geweest. Het is niet heel groot. Hoezo?
Het Tivoli? Ja volgens ben ik er een keer geweest. Het is niet heel groot. Hoezo?
xDevilBitch zei op 24 feb 2015 - 19:23:
Waarschijnlijk niet, want de zaal is nog maar een half jaar open (Yara is waarschijnlijk naar het oude Tivoli geweest). Je kunt wel online een impressie van de zaal zien, en volgens mij is hij vrij klein.
Waarschijnlijk niet, want de zaal is nog maar een half jaar open (Yara is waarschijnlijk naar het oude Tivoli geweest). Je kunt wel online een impressie van de zaal zien, en volgens mij is hij vrij klein.
jorinloveth zei op 24 feb 2015 - 19:39:
aah ok, want ik vroeg me af als je daar makkelijk bij de tourbus kon wachten na het concert c:
aah ok, want ik vroeg me af als je daar makkelijk bij de tourbus kon wachten na het concert c:
YarahartBill zei op 24 feb 2015 - 20:10:
@Daan: ik ben inderdaad bij de oude geweest.
@Daan: ik ben inderdaad bij de oude geweest.
xDevilBitch zei op 24 feb 2015 - 20:17:
Ik denk het trouwens niet, Joor. Geen idee waar die überhaupt zou staan, want Tivoli zit in hartje Utrecht (voor zover ik me herinner praktisch tegenover Centraal).
Ik denk het trouwens niet, Joor. Geen idee waar die überhaupt zou staan, want Tivoli zit in hartje Utrecht (voor zover ik me herinner praktisch tegenover Centraal).
YarahartBill zei op 24 feb 2015 - 21:14:
Ik denk niet eens dat ze met een tour bus komen. Ik denk dat ze gewoon met een busje komen.
Ik denk niet eens dat ze met een tour bus komen. Ik denk dat ze gewoon met een busje komen.
Naar welke concerten en festivals ga jij? ^^