Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #9
Yay-topic #9
realMe zei op 20 nov 2014 - 13:43:
I want to go ... misschien in de grote vakantie dat ik op vakantie ga naar engeland enzo
I want to go ... misschien in de grote vakantie dat ik op vakantie ga naar engeland enzo
Pline zei op 28 nov 2014 - 14:39:
Big yay!!
Ik vertrek over minder dan een uur richting Oxford!!! Met een tussenstop in London voor een poolparty en op terugweg voor Winter Wonderland en The Forbidden Planet!
Big yay!!
Ik vertrek over minder dan een uur richting Oxford!!! Met een tussenstop in London voor een poolparty en op terugweg voor Winter Wonderland en The Forbidden Planet!
1Dzayn zei op 28 nov 2014 - 15:31:
Mijn leraar vond mn presentatie voor maatschappijleer goed
Mijn leraar vond mn presentatie voor maatschappijleer goed
xEmma zei op 29 nov 2014 - 8:42:
@ Pauline: ooooooh, heeeeel veel plezier! Klinkt fantastisch!
@ Ivana: Mooi zo!
@ Pauline: ooooooh, heeeeel veel plezier! Klinkt fantastisch!
@ Ivana: Mooi zo!
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 1:47:
w00000t! Ik heb voor het eerst in mijn leven een verhaal geplot, van begin tot eind Ik ben benieuwd of ik het verhaal nu dan ook daadwerkelijk kan schrijven x']
w00000t! Ik heb voor het eerst in mijn leven een verhaal geplot, van begin tot eind Ik ben benieuwd of ik het verhaal nu dan ook daadwerkelijk kan schrijven x']
Bodine zei op 4 jan 2015 - 2:57:
Yay, ik heb voor het eerst in ruim een jaar een verhaal afgeschreven.
Yay, ik heb voor het eerst in ruim een jaar een verhaal afgeschreven.
xEmma zei op 4 jan 2015 - 11:56:
@ Jamila: Gaaf! Is dat je verhaal voor FF Schrijft of weer een ander verhaal?
@ Bodine: Gefeliciteeeeerd! Toch nuttig zo'n FF Schrijft. (;
@ Jamila: Gaaf! Is dat je verhaal voor FF Schrijft of weer een ander verhaal?
@ Bodine: Gefeliciteeeeerd! Toch nuttig zo'n FF Schrijft. (;
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 13:29:
@Emma: Nee, een andere, maar ik liep de hele tijd vast met het plot, en ik wilde een keer voor ik zou beginnen een volledige plot hebben. Ik heb wel al bruikbare stukjes geschreven, omdat ik dit verhaal eerst met een ander verhaal wilde combineren voor NaNo, maar ja.. Dus ik heb gister gewoon naar een aantal albums gaan luisteren en heb samenvattingen voor de hoofdstukken geschreven
@Emma: Nee, een andere, maar ik liep de hele tijd vast met het plot, en ik wilde een keer voor ik zou beginnen een volledige plot hebben. Ik heb wel al bruikbare stukjes geschreven, omdat ik dit verhaal eerst met een ander verhaal wilde combineren voor NaNo, maar ja.. Dus ik heb gister gewoon naar een aantal albums gaan luisteren en heb samenvattingen voor de hoofdstukken geschreven
1Dzayn zei op 26 jan 2015 - 7:19:
Ik schop deze weer even omhoog, want YEHH BABY ik heb een 8,4 voor mn rekenvaardigheden
Ik schop deze weer even omhoog, want YEHH BABY ik heb een 8,4 voor mn rekenvaardigheden
Chayenne zei op 29 jan 2015 - 13:00:
Yay ik heb de schattigste mok ever en er staat 'shut up I am writing' op en <3
Yay ik heb de schattigste mok ever en er staat 'shut up I am writing' op en <3
xjeszell zei op 29 jan 2015 - 16:06:
Yay I found amazing friends and I'm actually able to talk about how I feel with them without feeling stupid or too weak or guilty
Yay I found amazing friends and I'm actually able to talk about how I feel with them without feeling stupid or too weak or guilty
Chayenne zei op 29 jan 2015 - 22:00:
Me about this forum.
Dat is wel heel fijn trouwens ^^
Me about this forum.
Dat is wel heel fijn trouwens ^^
xDevilBitch zei op 1 feb 2015 - 20:25:
Yay, het verslagdeel van mijn PWS is af en ik zit over de tachtig uur!
Yay, het verslagdeel van mijn PWS is af en ik zit over de tachtig uur!
Het negende topic speciaal voor iedereens vreugde-uitbarstingen. ^^