Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welk lied luister je nu #63
Welk lied luister je nu #63
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 20:54:
Yes.
Little Mix - Stereo Soldier
Half a Heart - One Direction
Anyone feels like crying with me? Nee?
Yes.
Little Mix - Stereo Soldier
xjeszell zei op 27 nov 2013 - 21:02:
That song is so so so so amazing oh god
Parachute - Forever and Always
Half a Heart - One Direction
Anyone feels like crying with me? Nee?
That song is so so so so amazing oh god
Parachute - Forever and Always
xEmma zei op 27 nov 2013 - 21:16:
One Direction - Half a heart
Ik dacht, ik luister het want jullie willen erdoor huilen.
But honestly, ik zit zelf in een lange afstandrelatie, en ik vind het eigenlijk niet een goede weergave. Maar dat zou wel iets persoonlijks zijn.
One Direction - Half a heart
Ik dacht, ik luister het want jullie willen erdoor huilen.
But honestly, ik zit zelf in een lange afstandrelatie, en ik vind het eigenlijk niet een goede weergave. Maar dat zou wel iets persoonlijks zijn.
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 21:17:
Gaat het over een lange afstands relatie dan? Ik dacht gewoon over dat het meisje het uitgemaakt had. Oh wat maakt het ook uit. Het is een mooi nummer.
Little Mix - Going nowhere
Gaat het over een lange afstands relatie dan? Ik dacht gewoon over dat het meisje het uitgemaakt had. Oh wat maakt het ook uit. Het is een mooi nummer.
Little Mix - Going nowhere
xEmma zei op 27 nov 2013 - 21:20:
Oh, ik dacht lange afstand doordat ze met elkaar kleren aan slapen. Want als je dat doet, weet ik niet waarom je het uit zou maken haha.
Tyler Ward - Sunset Dreaming
Oh, ik dacht lange afstand doordat ze met elkaar kleren aan slapen. Want als je dat doet, weet ik niet waarom je het uit zou maken haha.
Tyler Ward - Sunset Dreaming
xjeszell zei op 27 nov 2013 - 21:21:
Ik slaap ook met kleding van mijn vriend - niet dat wij een lange afstandsrelatie hebben maar het is zooooo comfy. Ik dacht ook wel eerder aan een lange afstandsrelatie en zo though, idunno.
One Direction - You & I
Ik slaap ook met kleding van mijn vriend - niet dat wij een lange afstandsrelatie hebben maar het is zooooo comfy. Ik dacht ook wel eerder aan een lange afstandsrelatie en zo though, idunno.
One Direction - You & I
Zebrahead - Call Your Friends