Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #226
Offtopic #226
xDevilBitch zei op 20 aug 2014 - 21:36:
Ja! Dat moeten we wel echt even gaan doen trouwens, Dare.
Ja! Dat moeten we wel echt even gaan doen trouwens, Dare.
realMe zei op 20 aug 2014 - 21:47:
@cyn: het komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in voor je
Het wordt een top jaar
@cyn: het komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in voor je
Het wordt een top jaar
MariTom zei op 21 aug 2014 - 16:13:
Oui oui!
En aaaah. Ik schrijf Klaine en ik voel me zo Kurt als 'ie Blaine ontmoet, en feeeeeeels.
Oui oui!
En aaaah. Ik schrijf Klaine en ik voel me zo Kurt als 'ie Blaine ontmoet, en feeeeeeels.
Chayenne zei op 21 aug 2014 - 20:59:
@Marit ik ben nog steeds bij seizoen een, dusumm XP
Ik wil je Klaine schrijfsel lezen!
@Marit ik ben nog steeds bij seizoen een, dusumm XP
Ik wil je Klaine schrijfsel lezen!
neversay zei op 22 aug 2014 - 11:19:
Happy birthday!
Ik was gister naar of mice & men. En het was zo gaaf I can't. Het publiek was zooo leuk. En ze waren zo goed live ^^ En toen miste we onze laatste trein. X.x gelukkig was het in utrecht, dus kon me moeder ons halen. :'
Happy birthday!
Ik was gister naar of mice & men. En het was zo gaaf I can't. Het publiek was zooo leuk. En ze waren zo goed live ^^ En toen miste we onze laatste trein. X.x gelukkig was het in utrecht, dus kon me moeder ons halen. :'
MariTom zei op 22 aug 2014 - 14:36:
@Jen: Psst, ik heb seizoen 1 & 2 in anderhalve week gekeken, dus you never know (; En yay haha <3
Hoe is het met iedereeeen?
Hoe is het met iedereeeen?
Krewella zei op 22 aug 2014 - 15:32:
@Dare fineeeee, just hating the rain. How about youu?
@Dare fineeeee, just hating the rain. How about youu?
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 15:38:
Good, little tired. The rain ruined my plans for today so I've just been watching movies.
Good, little tired. The rain ruined my plans for today so I've just been watching movies.
MariTom zei op 22 aug 2014 - 16:25:
Aw, ja, de regen mag van mij ook wel weer verdwijnen. Met mij alles wel oké, maar ik ben verschrikkelijk moe en ik weet niet waarom.
Aw, ja, de regen mag van mij ook wel weer verdwijnen. Met mij alles wel oké, maar ik ben verschrikkelijk moe en ik weet niet waarom.
Louis is surrounded by dicks.