Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic-herfstmeeting
FanFic-herfstmeeting
MoonRocker zei op 16 okt 2014 - 23:06:
Ik denk dat ik het shirt van de vorige meeting gewoon meeneem, want de achterkant is nog helemaal leeg. En ik heb nu wel genoeg pyjama-/haarverfshirts, haha
Misschien bak ik ook koekjes & anders neem ik wat anders mee :'
@Cyn: ach, we vinden altijd wel een plek. We kunnen ook gewoon in de stationshal zitten als het echt crapweer is.
Ik denk dat ik het shirt van de vorige meeting gewoon meeneem, want de achterkant is nog helemaal leeg. En ik heb nu wel genoeg pyjama-/haarverfshirts, haha
Misschien bak ik ook koekjes & anders neem ik wat anders mee :'
@Cyn: ach, we vinden altijd wel een plek. We kunnen ook gewoon in de stationshal zitten als het echt crapweer is.
YarahartBill zei op 16 okt 2014 - 23:22:
Jullie weten dat aan Utrecht een winkelcentrum zit hea? Daar kunnen we makkelijk wel ergens een plekje opzoeken om te zitten. En idd, anders gaan we wel in het station zelf zitten. Bankjes zat. En Cyn, heeft je vader ofso niet nog een oud shirt? Of je moeder misschien? Ik had de vorige keer ook een oud shirt van mijn vader mee genomen. Dan hoef je er niet eentje te kopen als je dat wilt. En anders hebben ze bij de Wibra [waar wij overigens vorige keer ook een shirt hebben gescoord] een shirt voor 80 cent ofso.
Jullie weten dat aan Utrecht een winkelcentrum zit hea? Daar kunnen we makkelijk wel ergens een plekje opzoeken om te zitten. En idd, anders gaan we wel in het station zelf zitten. Bankjes zat. En Cyn, heeft je vader ofso niet nog een oud shirt? Of je moeder misschien? Ik had de vorige keer ook een oud shirt van mijn vader mee genomen. Dan hoef je er niet eentje te kopen als je dat wilt. En anders hebben ze bij de Wibra [waar wij overigens vorige keer ook een shirt hebben gescoord] een shirt voor 80 cent ofso.
xNadezhda zei op 16 okt 2014 - 23:28:
Heeft er iemand allergieën of zo? Like, boter/eieren/melk/cacao/appel/amfetamine? Want dat is misschien wel handig als mensen dingen willen meenemen of bakken. I might bring cupcakes, btw.
Heeft er iemand allergieën of zo? Like, boter/eieren/melk/cacao/appel/amfetamine? Want dat is misschien wel handig als mensen dingen willen meenemen of bakken. I might bring cupcakes, btw.
Chayenne zei op 16 okt 2014 - 23:53:
wwat is dat though 0.0
Als het goed is kan ik gewoon cupcakes eten, zolang je er maar geen pure alcohol in gooit of iets anders dat mijn dood kan veroorzaken.
Helaas kan mijn lichaam daar niet tegen XP
wwat is dat though 0.0
Als het goed is kan ik gewoon cupcakes eten, zolang je er maar geen pure alcohol in gooit of iets anders dat mijn dood kan veroorzaken.
xNadezhda zei op 17 okt 2014 - 0:03:
Ook wel speed genoemd. No worries, ik ben niet werkelijk in het bezit van amfetamine. :'
Niks dodelijks, check. Frambozen of honing of zo is okay?
Ook wel speed genoemd. No worries, ik ben niet werkelijk in het bezit van amfetamine. :'
Niks dodelijks, check. Frambozen of honing of zo is okay?
YarahartBill zei op 17 okt 2014 - 0:04:
Drugs. Of te wel; speed.
Aaaaw damn, had eigenlijk wel zin in een speed cupcake!
wwat is dat though 0.0
Drugs. Of te wel; speed.
Aaaaw damn, had eigenlijk wel zin in een speed cupcake!
Chayenne zei op 17 okt 2014 - 0:05:
Oh god nee alsjeblieft geen drugs. I'm gonna kill you if you do that ):<
Ik ben bestand tegen ALLES.
Oh god nee alsjeblieft geen drugs. I'm gonna kill you if you do that ):<
Ik ben bestand tegen ALLES.
xNadezhda zei op 17 okt 2014 - 0:07:
I was kidding, I promise. Ik zou niet eens weten waar je dat moet kopen.
YarahartBill zei op 17 okt 2014 - 0:22:
Coffeeshop. Maar daar gaat het niet om. Hahaa. Volgens mij heeft niemand hier echt een allergie voor iets zover ik mij kan herinneren. Misschien iemand die een noten allergie heeft ofso? Maybe lactose-intolerant?
Coffeeshop. Maar daar gaat het niet om. Hahaa. Volgens mij heeft niemand hier echt een allergie voor iets zover ik mij kan herinneren. Misschien iemand die een noten allergie heeft ofso? Maybe lactose-intolerant?
Anne zei op 17 okt 2014 - 7:58:
Sorry ik heb van alles geprobeerd, maar collega's zijn irritante mensen die nooit willen ruilen!!
Ik kan dus niet komen, misschien de volgende keer?
Sorry ik heb van alles geprobeerd, maar collega's zijn irritante mensen die nooit willen ruilen!!
Ik kan dus niet komen, misschien de volgende keer?
1Dzayn zei op 17 okt 2014 - 8:13:
Ik ben nergens allergisch voor gelukkig haha
Ik ga morgen shoppen, dus ik kijk wel of ik iets kan vinden om mee te nemen
Ik ben nergens allergisch voor gelukkig haha
Ik ga morgen shoppen, dus ik kijk wel of ik iets kan vinden om mee te nemen
Chayenne zei op 17 okt 2014 - 11:24:
Ik ga vandaag shoppen Dus ik moet ook niet vergeten om een wit shirt ergens vandaan te trekken.
Ik ga vandaag shoppen Dus ik moet ook niet vergeten om een wit shirt ergens vandaan te trekken.
Krewella zei op 17 okt 2014 - 13:28:
Amfetamine aka speed is illegaal. Dus ook niet te koop bij een coffeeshop for that matter. Alleen spacecake, daar zit THC in. (werkende stof van wiet)
Le me vind drugs gewoon interessant haha.
Maar ik neem sowieso een shirt mee. Lijkt me super leuk.
Ik kan ook wel wat bakken denk ik. Als ik tijd heb.
En Utrecht winkelcentrum is awesome.
Gosh ik wil jullie zo graag ontmoeten! Eh. Ik hoop niet dat ik tegenval haha.
Amfetamine aka speed is illegaal. Dus ook niet te koop bij een coffeeshop for that matter. Alleen spacecake, daar zit THC in. (werkende stof van wiet)
Le me vind drugs gewoon interessant haha.
Maar ik neem sowieso een shirt mee. Lijkt me super leuk.
Ik kan ook wel wat bakken denk ik. Als ik tijd heb.
En Utrecht winkelcentrum is awesome.
Gosh ik wil jullie zo graag ontmoeten! Eh. Ik hoop niet dat ik tegenval haha.
Bodine zei op 17 okt 2014 - 15:24:
Dat het illegaal is, wil niet zeggen dat je er niet aan kunt komen.
Dat het illegaal is, wil niet zeggen dat je er niet aan kunt komen.
Nou aangezien we het er weer over hebben, is dit misschien wel makkelijk. Dan heeft ook niemand last van ons als ze er niet bij willen/kunnen zijn.
Wat?
We gaan gezellig een dagje een stad onveilig maken met allemaal FanFic'ers.
Waar?
Utrecht, Tickets en Service (in het midden van Utrecht centraal te vinden.)
Wanneer?
Zondag 26 oktober. Tussen 12.00 en 13.00 verzamelen.
meenemen
- een wit t-shirt
- textielstiften, mocht je die hebben
- een camera (foto's zijn altijd leuk)
Vul voor de datum en plaats deze even inGeïnteresseerden
misschien blijft doorgestreept tot je het zeker weet1. Emma
2. Mascha
3. Ivana
4. Josette
5. Kirsten
6. Julia
7. Yara