Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]
FanFic Schrijft [2]
xEmma zei op 31 dec 2014 - 17:33:
Ik ben weer thuis en ga zo weer verder. Ik heb in de trein nog redelijk wat geschreven, maar hoeveel precies is niet duidelijk, wordcounter deed opeens heel heel traag en is nog steeds bezig met het verwerken van de nieuwe tekst.
Ik ben weer thuis en ga zo weer verder. Ik heb in de trein nog redelijk wat geschreven, maar hoeveel precies is niet duidelijk, wordcounter deed opeens heel heel traag en is nog steeds bezig met het verwerken van de nieuwe tekst.
xNadezhda zei op 31 dec 2014 - 17:39:
Heb je ideeën voor andere scènes, Iv? Want er staat nergens dat je je verhaal chronologisch moet schrijven en soms helpt het om het stuk te schrijven waar je naar toe aan het werken was. Vaak komt dan de verbinding tussen die stukken vanzelf wel uit de lucht vallen.
Guys guys guys, ik ben zo blij, hè. Ik heb net de wordwar met Bodine met de hand gedaan en mijn arm dóet het gewoon nog en dat is voor het eerst in máánden en. Ja. *blij*
Heb je ideeën voor andere scènes, Iv? Want er staat nergens dat je je verhaal chronologisch moet schrijven en soms helpt het om het stuk te schrijven waar je naar toe aan het werken was. Vaak komt dan de verbinding tussen die stukken vanzelf wel uit de lucht vallen.
Guys guys guys, ik ben zo blij, hè. Ik heb net de wordwar met Bodine met de hand gedaan en mijn arm dóet het gewoon nog en dat is voor het eerst in máánden en. Ja. *blij*
Bodine zei op 31 dec 2014 - 17:49:
Het huis zit vol met visite en ik zit ertussen met m'n schrift. I feel reckless.
Het huis zit vol met visite en ik zit ertussen met m'n schrift. I feel reckless.
xEmma zei op 31 dec 2014 - 18:21:
Blijkbaar heeft Wordcounter een deel van mijn woorden niet opgeslagen. D:
Blijkbaar heeft Wordcounter een deel van mijn woorden niet opgeslagen. D:
CosmicPurple zei op 31 dec 2014 - 19:12:
Vandaag van mij geen update.
Whiskey happened earlier than anticipated.
I'll see y'all tomorrow.
Vandaag van mij geen update.
Whiskey happened earlier than anticipated.
I'll see y'all tomorrow.
1Dzayn zei op 31 dec 2014 - 19:21:
F*ckkkkkk, ik denk echt niet dat ik mijn woorddoel ga halen D=
F*ckkkkkk, ik denk echt niet dat ik mijn woorddoel ga halen D=
xEmma zei op 31 dec 2014 - 19:30:
Blijven proberen! Misschien brengt het nieuwe jaar meer geluk. :3
Blijven proberen! Misschien brengt het nieuwe jaar meer geluk. :3
MoonRocker zei op 31 dec 2014 - 19:54:
Ik heb iets van 100 woorden geschreven vandaag, maar niet precies geteld en nu heb ik m'n spullen niet bij me. Nou ja, ik haal het morgen wel in... Hoop ik.
Ik heb iets van 100 woorden geschreven vandaag, maar niet precies geteld en nu heb ik m'n spullen niet bij me. Nou ja, ik haal het morgen wel in... Hoop ik.
xEmma zei op 31 dec 2014 - 19:59:
Ik heb er iets van vijfhonderd bij, maar hoop nog verder te kunnen.
Ik heb er iets van vijfhonderd bij, maar hoop nog verder te kunnen.
1Dzayn zei op 31 dec 2014 - 20:01:
IK BEN MIJN DAGELIJKSE GOAL MET 66 WOORDEN VOORBIJ GEGAAN OMG
woorden vandaag: 2066
totaal aantal woorden: 5113
IK BEN MIJN DAGELIJKSE GOAL MET 66 WOORDEN VOORBIJ GEGAAN OMG
woorden vandaag: 2066
totaal aantal woorden: 5113
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K