Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]
FanFic Schrijft [3]
CosmicPurple zei op 4 jan 2015 - 11:24:
Ik moet er vandaag nog iets meer dan 2000 woorden bijlappen en dan heb ik ook mijn doel gehaald. Mijn verhaal zal wel niet af zijn in 7000 woorden, denk ik.
Ik moet er vandaag nog iets meer dan 2000 woorden bijlappen en dan heb ik ook mijn doel gehaald. Mijn verhaal zal wel niet af zijn in 7000 woorden, denk ik.
xEmma zei op 4 jan 2015 - 11:54:
Nog heel veel succes vandaag iedereen!
Ik heb achter het gezamelijk woordendoel nog het woordendoel gezet; daarbij heb ik de woordendoelen van degenen die niets hebben doorgegeven niet meegeteld. Alsnog heel wat werk aan de winkel vandaag! ^-^
Nog heel veel succes vandaag iedereen!
Ik heb achter het gezamelijk woordendoel nog het woordendoel gezet; daarbij heb ik de woordendoelen van degenen die niets hebben doorgegeven niet meegeteld. Alsnog heel wat werk aan de winkel vandaag! ^-^
Bodine zei op 4 jan 2015 - 11:57:
18427 trouwens.
Is Zuchten en Grijnzen een betere titel? Damn it. Het is ook altijd hetzelfde met mij.
18427 trouwens.
Is Zuchten en Grijnzen een betere titel? Damn it. Het is ook altijd hetzelfde met mij.
YarahartBill zei op 4 jan 2015 - 12:10:
Thanks Girls. Ik ben zo blij! Wist niet dat ik het nog in mij had om een verhaal te kunnen schrijven. Nu moet ik hem alleen nog afschrijven.
Thanks Girls. Ik ben zo blij! Wist niet dat ik het nog in mij had om een verhaal te kunnen schrijven. Nu moet ik hem alleen nog afschrijven.
xEmma zei op 4 jan 2015 - 12:20:
@ Bodine: Ik vind zelf denk ik een titel zonder opsomming mooier. Gewoon een woord of een deel van een zin, maar zonder 'en' zeg maar.
@ Bodine: Ik vind zelf denk ik een titel zonder opsomming mooier. Gewoon een woord of een deel van een zin, maar zonder 'en' zeg maar.
Idelle zei op 4 jan 2015 - 12:26:
Nog een kleine 1300 woorden en dat Write or Die werkt prima. Heb alleen nu wel zin in een bammetje.
Wie heeft zijn verhaal daadwerkelijk ook af? Ik bedoel niet het doel, maar het verhaal zelf? Ik ben zelf nog niet eens zo heel ver gekomen.
Nog een kleine 1300 woorden en dat Write or Die werkt prima. Heb alleen nu wel zin in een bammetje.
Wie heeft zijn verhaal daadwerkelijk ook af? Ik bedoel niet het doel, maar het verhaal zelf? Ik ben zelf nog niet eens zo heel ver gekomen.
Bodine zei op 4 jan 2015 - 12:36:
@Emms; hmm, ja, ik ook, maar ik weet niks._. Maar fuck it, ik doe het gewoon, jammer dan. Thanks though.
@Idelle; mijne is af. 8D
@Emms; hmm, ja, ik ook, maar ik weet niks._. Maar fuck it, ik doe het gewoon, jammer dan. Thanks though.
@Idelle; mijne is af. 8D
xEmma zei op 4 jan 2015 - 12:37:
@ Idelle: Ik weet nog niet heel goed wat ik met mijn verhaal ga doen, vrees ik, dus ik weet ook niet helemaal hoeveel ik nog moet voordat het af is. Ik denk dat als ik het verhaal met dit tempo door laat gaan, het zo'n 20K woorden worden, dus dan ben ik nog niet eens op de helft.
@ Idelle: Ik weet nog niet heel goed wat ik met mijn verhaal ga doen, vrees ik, dus ik weet ook niet helemaal hoeveel ik nog moet voordat het af is. Ik denk dat als ik het verhaal met dit tempo door laat gaan, het zo'n 20K woorden worden, dus dan ben ik nog niet eens op de helft.
Idelle zei op 4 jan 2015 - 12:44:
@xEmma: die situatie heb ik ook. Kan nog wel een fanfic schrijft gebruiken eigenlijk. Had jij een verhaalplan (zo'n ding dat alleen nuttig is wanneer je personages geen loopje met je nemen)
@xEmma: die situatie heb ik ook. Kan nog wel een fanfic schrijft gebruiken eigenlijk. Had jij een verhaalplan (zo'n ding dat alleen nuttig is wanneer je personages geen loopje met je nemen)
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:01:
@ Idelle: Noem me maar Emma hoor ^^
Ik had een soort van een verhaallijn; ik gebruik verschillende zinnen uit verschillende liedjes als rode lijn. Ik weet nog niet precies waar het allemaal heen gaat, maar wel welke zinnen ik ga gebruiken. Dus ik schrijf zo'n 500 woorden bij een zin en kies dan een nieuwe zin uit van "dit past bij hoe het verhaal gaat op dit moment". Ik laat dus de personages redelijk vrij, even kijken hoe dat gaat voor de verandering. Jij? ^^
En leuk dat je nog wel een andere FF Schrijft wilt.
@ Idelle: Noem me maar Emma hoor ^^
Ik had een soort van een verhaallijn; ik gebruik verschillende zinnen uit verschillende liedjes als rode lijn. Ik weet nog niet precies waar het allemaal heen gaat, maar wel welke zinnen ik ga gebruiken. Dus ik schrijf zo'n 500 woorden bij een zin en kies dan een nieuwe zin uit van "dit past bij hoe het verhaal gaat op dit moment". Ik laat dus de personages redelijk vrij, even kijken hoe dat gaat voor de verandering. Jij? ^^
En leuk dat je nog wel een andere FF Schrijft wilt.
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:03:
@Emms; dat heb ik ook een keer gedaan (nou ja, een verhaal geschreven op een album door steeds twee of drie zinnen uit een liedje voor een hoofdstuk te pakken). Het werd geen vrolijk verhaal, haha, maar het was wel echt heel leuk om te doen, leuk dat ik niet de enige ben die zoiets gedaan heeft. (:
@Emms; dat heb ik ook een keer gedaan (nou ja, een verhaal geschreven op een album door steeds twee of drie zinnen uit een liedje voor een hoofdstuk te pakken). Het werd geen vrolijk verhaal, haha, maar het was wel echt heel leuk om te doen, leuk dat ik niet de enige ben die zoiets gedaan heeft. (:
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:08:
Dubbel, sorry, maar ondanks vreselijke titel is mijn verhaal nu officieel een feit: Zuchten en grijnzen.
Dubbel, sorry, maar ondanks vreselijke titel is mijn verhaal nu officieel een feit: Zuchten en grijnzen.
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:16:
Geeft niet, Nadja. Maar weet je zeker dat je vandaag niet nog een gaatje kunt vinden om de laatste woorden te schrijven?
Geeft niet, Nadja. Maar weet je zeker dat je vandaag niet nog een gaatje kunt vinden om de laatste woorden te schrijven?
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K