Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #235
Offtopic #235
Kayley zei op 2 feb 2015 - 17:39:
@Daan (& Bo ook, why not): do I hear "finally" sighed in the distance?
@Yara: je moet doen waar je je het beste bij voelt. (:
@Daan (& Bo ook, why not): do I hear "finally" sighed in the distance?
@Yara: je moet doen waar je je het beste bij voelt. (:
xDevilBitch zei op 2 feb 2015 - 17:50:
@Kay, AGFHJDGHFAHJFHFAJ let me love you <3
Geef een gil wanneer je gaat lezen! Misschien lees ik wel mee.
@Kay, AGFHJDGHFAHJFHFAJ let me love you <3
Geef een gil wanneer je gaat lezen! Misschien lees ik wel mee.
Kayley zei op 2 feb 2015 - 17:53:
Ik denk dat ik deze week ga lezen, want volgende week heb ik al een paar boeken klaarstaan. Tenzij je geen tijd hebt deze week.
Ik denk dat ik deze week ga lezen, want volgende week heb ik al een paar boeken klaarstaan. Tenzij je geen tijd hebt deze week.
YarahartBill zei op 2 feb 2015 - 18:09:
Oh. Yay!
@Kay; thanks. Ik voel mij er erg goed bij. Heerlijk dat hij weg is. Geen gezeik meer.
Jaaaaaa ik sta achter je beslissing.
Oh. Yay!
@Kay; thanks. Ik voel mij er erg goed bij. Heerlijk dat hij weg is. Geen gezeik meer.
xEmma zei op 2 feb 2015 - 18:43:
@ Cynthia en Josette: Ik was uit en het was super super super druk en ik voelde me niet lekker en ging hyperventileren en huilen en denken dat ik flauw ging vallen. Wasn't too much fun.
@ Cynthia en Josette: Ik was uit en het was super super super druk en ik voelde me niet lekker en ging hyperventileren en huilen en denken dat ik flauw ging vallen. Wasn't too much fun.
YarahartBill zei op 2 feb 2015 - 22:07:
Guys, hoe zeg je tegen iemand op twitter dat je diegene ontvolgt hebt omdat ze beetje irrie waren maar dan op een lieve manier? Of zal ik gewoon de berichtjes negeren die ze mij sturen? Doen alsof ik ze nooit binnen heb gehad?
Guys, hoe zeg je tegen iemand op twitter dat je diegene ontvolgt hebt omdat ze beetje irrie waren maar dan op een lieve manier? Of zal ik gewoon de berichtjes negeren die ze mij sturen? Doen alsof ik ze nooit binnen heb gehad?
*insert post die niet over geslachtsdelen gaat*