Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #5
Fangirl-topic #5
Kayley zei op 14 aug 2015 - 0:46:
@Cyn: yup, we slapen zelfs op dezelfde kamer.
Over Draco gesproken: ik kijk deze dansperformance echt minstens één keer per week en dan krijg ik Draco/Drarry feels.
@Cyn: yup, we slapen zelfs op dezelfde kamer.
Over Draco gesproken: ik kijk deze dansperformance echt minstens één keer per week en dan krijg ik Draco/Drarry feels.
Chayenne zei op 14 aug 2015 - 9:53:
Holy fuck dat dansen 0.0
I like the idea of Draco being a werewolf but i dont
Holy fuck dat dansen 0.0
I like the idea of Draco being a werewolf but i dont
xDevilBitch zei op 15 aug 2015 - 20:14:
Nou ja, het maakt wel sense als je er inderdaad naar kijkt dat Harry dingen vaak verkeerd aanneemt en Hermione het meestal bij het juiste eind heeft. Al zal er eens op letten als ik aan 6 en 7 toekom.
Nou ja, het maakt wel sense als je er inderdaad naar kijkt dat Harry dingen vaak verkeerd aanneemt en Hermione het meestal bij het juiste eind heeft. Al zal er eens op letten als ik aan 6 en 7 toekom.
Cynthia zei op 15 aug 2015 - 22:13:
Ik ga ze ook opnieuw lezen. Want oh my ik ben zo zo zo weer Potterhead feeeeels en jaa omg
Ik ga ze ook opnieuw lezen. Want oh my ik ben zo zo zo weer Potterhead feeeeels en jaa omg
MoonRocker zei op 16 aug 2015 - 0:46:
Ik heb van de week een Harry Pottermarathon gehouden met mijn vriendengroep en dalfldaskfjadsfjkalsj ik ga de boeken weer lezen *-*
Ik heb van de week een Harry Pottermarathon gehouden met mijn vriendengroep en dalfldaskfjadsfjkalsj ik ga de boeken weer lezen *-*
xDevilBitch zei op 16 aug 2015 - 0:48:
@Cyn, voor mijn Teddy (met Sirius als voogd) fic. Vooral over Sirius though.
Ik heb Potter trouwens ook maar ingevulgd als beste boek ooit bij mijn literatuurnerdsclubinschrijving, want daardoor kon ik cheaten en hoefde ik niet één boek te kiezen.
@Cyn, voor mijn Teddy (met Sirius als voogd) fic. Vooral over Sirius though.
Ik heb Potter trouwens ook maar ingevulgd als beste boek ooit bij mijn literatuurnerdsclubinschrijving, want daardoor kon ik cheaten en hoefde ik niet één boek te kiezen.
Cynthia zei op 16 aug 2015 - 11:03:
Jaaaa ik ga ze ook weer herlezen want liefde
Ik denk dat ik met 5 begin. T/m de Vuurbeker heb ik al te recent gelezen
Jaaaa ik ga ze ook weer herlezen want liefde
Ik denk dat ik met 5 begin. T/m de Vuurbeker heb ik al te recent gelezen
xDevilBitch zei op 16 aug 2015 - 12:27:
Ik herlees juist Vuurbeker om vijf nog even uit te stellen :'
Ik herlees juist Vuurbeker om vijf nog even uit te stellen :'
AAAAAAAAAAAAAAAH!! *goes nuts*