Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Off topic 2
Off topic 2
Rianne zei op 21 juni 2009 - 21:30:
Ik drink geen chocolademelk meer tegenwoordig. Veel te zoet XD En van chocola krijg ik best wel snel koppijn.
Nee geef mij maar koffie, zwarte koffie.
Ik drink geen chocolademelk meer tegenwoordig. Veel te zoet XD En van chocola krijg ik best wel snel koppijn.
Nee geef mij maar koffie, zwarte koffie.
xNadezhda zei op 21 juni 2009 - 21:30:
Vaarwel x'D Veel plezier met je chocola. Nadezh gaat maar eens naar bedje toe. Eens kijken of de kat nog op mijn kussen ligt.
Vaarwel x'D Veel plezier met je chocola. Nadezh gaat maar eens naar bedje toe. Eens kijken of de kat nog op mijn kussen ligt.
xNadezhda zei op 22 juni 2009 - 19:09:
Ich weiß nicht wie lang
Ich dich halten kann...
(Ja, ik luister Spring Nicht x'D)
Zuchterdezuchterdezucht... Nadezh verveelt zich...
Ich weiß nicht wie lang
Ich dich halten kann...
(Ja, ik luister Spring Nicht x'D)
Zuchterdezuchterdezucht... Nadezh verveelt zich...
xNadezhda zei op 22 juni 2009 - 21:49:
In 1723 bewarb Bach sich nach ein freigekommen Platz als Cantor, oder Musiklehrer, auf dem Thomaskircheinternat in Leipzig. Er schrieb spezial für die Stadtverwaltung ein überwältigende Kantate, ein Stück mit einem oder mehreren Singstimmen, begleitet durch ein Orchester, aber es machte nichts: man sah ihn als ein starre alte Mann mit altmodische Ideen.
Ik help een vriend met Duits ^^
In 1723 bewarb Bach sich nach ein freigekommen Platz als Cantor, oder Musiklehrer, auf dem Thomaskircheinternat in Leipzig. Er schrieb spezial für die Stadtverwaltung ein überwältigende Kantate, ein Stück mit einem oder mehreren Singstimmen, begleitet durch ein Orchester, aber es machte nichts: man sah ihn als ein starre alte Mann mit altmodische Ideen.
Ik help een vriend met Duits ^^
BABBELICIOUS zei op 23 juni 2009 - 13:50:
Koel
Ik ik ik ik
ik heb zo een muziektoets die ik ga verknallen -.-''
Koel
Ik ik ik ik
ik heb zo een muziektoets die ik ga verknallen -.-''
Will this summer end, lover or friend
When you wake up from the dream
what will it be
And you don't know what you loose