Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » weetje hoe irritant het is..
weetje hoe irritant het is..
TrouweLezer zei op 30 dec 2009 - 23:53:
Ik mag hopen van wel.
En ook een beetje een hyves verslaving.
Dat is iedereen hier, of niet?
Ik mag hopen van wel.
En ook een beetje een hyves verslaving.
Kayley zei op 31 dec 2009 - 3:01:
Ik denk dat zo'n beetje iedereen met forumposts van boven de 200, de nieuwe leden erbuiten gerekend, een forumverslaving heeft.
[/Dit is trouwens helemaal geen laat antwoord of herhaling van wat de anderen al gezegd hebben, dat lijkt alleen maar een beetje zo ]
Ik denk dat zo'n beetje iedereen met forumposts van boven de 200, de nieuwe leden erbuiten gerekend, een forumverslaving heeft.
[/Dit is trouwens helemaal geen laat antwoord of herhaling van wat de anderen al gezegd hebben, dat lijkt alleen maar een beetje zo ]
VampireFangs zei op 31 dec 2009 - 16:02:
Ik heb geen FanFic forum verslaving, omdat ik al een forum verslaving op een andere site heb, hehe, maar daar is het ook drukker :3
Ik heb geen FanFic forum verslaving, omdat ik al een forum verslaving op een andere site heb, hehe, maar daar is het ook drukker :3
VampireFangs zei op 3 jan 2010 - 1:46:
Jaa ^^
De mensen, de sfeer, de fics, alles is hier verslavend ^^
Jaa ^^
De mensen, de sfeer, de fics, alles is hier verslavend ^^
Leylim0 zei op 3 jan 2010 - 11:29:
Ik ben helemaal verslaafd aan THH.
Maar aangezien ik alles hier ook om de zoveel minuten check lijkt het dat ik hier ook een verslaving heb
Ik ben helemaal verslaafd aan THH.
Maar aangezien ik alles hier ook om de zoveel minuten check lijkt het dat ik hier ook een verslaving heb
Om niet op een forum te kunnen naja,
Ik ben weg van Q maar ik heb afkickverschijnselen dus jullie moeten maar even aardig tegen me doen. want ik moet nadenken of ik nog wel uberhaupt terug wil naar Q teehee :3
dus wie heeft er ook ee nforum verslaving?