Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Personages gezocht
Personages gezocht
xDevilBitch zei op 26 feb 2010 - 17:56:
Aah, danke shön.
Daantje heeft de basis-personages rond (en gister acht personages uit haar duim gezogen, jippiejajeemet slagroom) ^^
Voor mensen die zich stierlijk vervelen/ineens heel veel inspiratie voor personages hebben/whatever, er mogen nogsteeds personages bij gedropt worden, in dit verhaal is het niet bepaald moeilijk om er extra mensjes tussen te duwen.
Aah, danke shön.
Daantje heeft de basis-personages rond (en gister acht personages uit haar duim gezogen, jippiejajee
Voor mensen die zich stierlijk vervelen/ineens heel veel inspiratie voor personages hebben/whatever, er mogen nogsteeds personages bij gedropt worden, in dit verhaal is het niet bepaald moeilijk om er extra mensjes tussen te duwen.
JustaStory zei op 4 maart 2010 - 19:09:
Naam: Steven Kilver
Leeftijd: 17 jaar
Uiterlijk [lengte, postuur, kleur ogen/haar enz.]: Een jongen van gemiddelde lengte, grote bruine ogen, zwart haar.
Foto: http://quizilla.teennick.com/user_images/X/XX/XXY/XXYUUKIVAMPIREXX/1241985414_6582_full.jpeg
Karakter: Steven kan heel vriendelijk overkomen, de jongen is heel intelligent, hij kan niet goed met andere mensen omgaan en is bang om zijn ware gevoelens te uiten. hij houdt wel iedereen in de gaten, en is snel jaloers maar laat dat niet merken.
Seksuele geaardheid: valt op jongens en meisjes
Verleden: Doordat Steven alleen door zijn moeder is opgevoed, kan hij goed met meisjes opschieten die hij al langer kent, tegenover de jongens weet hij niet hoe hij zich moet gedragen omdat hij nooit een vaderfiguur heeft gekend.
Talenten: Steven heeft snel door als er problemen zijn, of gewoon als er iets gaande is.
Extra: hij blijft graag op de achtergrond.
Naam: Steven Kilver
Leeftijd: 17 jaar
Uiterlijk [lengte, postuur, kleur ogen/haar enz.]: Een jongen van gemiddelde lengte, grote bruine ogen, zwart haar.
Foto: http://quizilla.teennick.com/user_images/X/XX/XXY/XXYUUKIVAMPIREXX/1241985414_6582_full.jpeg
Karakter: Steven kan heel vriendelijk overkomen, de jongen is heel intelligent, hij kan niet goed met andere mensen omgaan en is bang om zijn ware gevoelens te uiten. hij houdt wel iedereen in de gaten, en is snel jaloers maar laat dat niet merken.
Seksuele geaardheid: valt op jongens en meisjes
Verleden: Doordat Steven alleen door zijn moeder is opgevoed, kan hij goed met meisjes opschieten die hij al langer kent, tegenover de jongens weet hij niet hoe hij zich moet gedragen omdat hij nooit een vaderfiguur heeft gekend.
Talenten: Steven heeft snel door als er problemen zijn, of gewoon als er iets gaande is.
Extra: hij blijft graag op de achtergrond.
Hoi,
Nadat dit verhaal lang in mijn hoofd heeft rondgespookt ben ik toch begonnen. Ik heb hier alleen nog personages voor nodig. Wat ik wil weten:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk [lengte, postuur, kleur ogen/haar enz.]:
Foto:
Karakter:
Seksuele geaardheid:
Verleden:
Talenten:
Extra:
Na een burgeroorlog viel de V.S uit elkaar in verschillende districten. Dit verhaal speelt zich af in het district ‘First Heaven’, dat vroeger New York heette. Het district is opgedeeld in twee gebieden: het ‘Blessed’ deel, waar alle christenen wonen, en het ‘Cursed’ deel, hier wordt iedereen naartoe gestuurd die betrapt is op een zonde, en verder wonen er de mensen die niet christelijk wilden worden. Ik heb vooral mensen nodig voor het ‘Cursed’ deel. Geen van deze mensen is weggestuurd, maar ze wonen er al sinds de scheiding van de delen. Het gaat hier om jongeren van 12/13 (en daar heb er één voor nodig) tot een jaar of 25.
Belangrijk: De burgeroorlog begon in 2039, inmiddels is het het jaar 2076 en in dit deel van Amerika tamelijk rustig. Het cursed deel ontstond zo rond 2058, vanaf dat jaar zijn er enorm veel mensen vermoord, onder andere door de christelijke 'politie'.
Edit: Ik heb trouwens niet alleen 20-ers nodig, maar ook jongere mensen ^^
xXX Daniëlle