Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 32
Offtopic 32
xjeszell zei op 27 maart 2010 - 17:02:
Veertien.
&@Kol; eh... Ik denk 't niet;o. Geen idee, misschien ook wel.
EDIT;
'4) Er wordt sinds 1984 steeds meer geblowd. Hoe komt dat? ... Drugs bestaan al zeker 7000 jaar, misschien zelfs nog wel langer. "
Veertien.
&@Kol; eh... Ik denk 't niet;o. Geen idee, misschien ook wel.
EDIT;
'4) Er wordt sinds 1984 steeds meer geblowd. Hoe komt dat? ... Drugs bestaan al zeker 7000 jaar, misschien zelfs nog wel langer. "
Eliros zei op 27 maart 2010 - 17:03:
Oeeh, ik word 15 :'D
Ik denk dat er drugs in 1888 bestonden, maar dat je het toen nog niet echt... drugs kon noemen youknow ^^
Oeeh, ik word 15 :'D
Ik denk dat er drugs in 1888 bestonden, maar dat je het toen nog niet echt... drugs kon noemen youknow ^^
KolaLollie zei op 27 maart 2010 - 17:04:
@Elise; ja. nou. nou. like. anderskanikMaryJaneKellynietdrugsverslaafdmaken, wat zou verklaren dat ze prostituee werd, en wat mij erg zou helpen bij het niet-hoeven-beschrijven van het 19e eeuwse Londen, waarikechtheelslechtinben. ^^''
edit; aah. ^^
cewl.
dankje. ;D
@Elise; ja. nou. nou. like. anderskanikMaryJaneKellynietdrugsverslaafdmaken, wat zou verklaren dat ze prostituee werd, en wat mij erg zou helpen bij het niet-hoeven-beschrijven van het 19e eeuwse Londen, waarikechtheelslechtinben. ^^''
edit; aah. ^^
cewl.
dankje. ;D
xjeszell zei op 27 maart 2010 - 17:05:
Volgens dat ding wat bij mijn Edit staat wel, alleen denk ik dat, eh, het nu 'erger' is of zo.
Volgens dat ding wat bij mijn Edit staat wel, alleen denk ik dat, eh, het nu 'erger' is of zo.
Eliros zei op 27 maart 2010 - 17:07:
Mary Jane Kelly... Haha, dat klinkt een soort van fout ;P
Mary Jane Kelly... Haha, dat klinkt een soort van fout ;P
xDevilBitch zei op 27 maart 2010 - 17:08:
Yes! We gaan toch naar Alice, want m'n zusje blijft bij een vriendinnetje slapen ^^
Yes! We gaan toch naar Alice, want m'n zusje blijft bij een vriendinnetje slapen ^^
xjeszell zei op 27 maart 2010 - 17:12:
Ah, gadver. Ik moet vanavond écht leren voor Frans. Ik haat die taal echt zo erg hé.
Ah, gadver. Ik moet vanavond écht leren voor Frans. Ik haat die taal echt zo erg hé.
LxKaulitz zei op 27 maart 2010 - 17:14:
ik gadver met je mee,
ik gadver met je mee,
Ladieladielaaaaa :'D