Hoofdcategorieën
Home » Forum » Schrijver ID's » TWINcest's Schrijvers ID
TWINcest's Schrijvers ID
Eliros zei op 6 aug 2011 - 22:30:
*kuch* *upcoming
En, me wants to read; 't klinkt echt awesome. :'D
Hoe is het eigenlijk met Instrumental?
Er is een verhaal upcomming!
En, me wants to read; 't klinkt echt awesome. :'D
Hoe is het eigenlijk met Instrumental?
TWINcest zei op 6 aug 2011 - 22:37:
*kucht terug* iets te enthousiast gepost
Sank joe!
Ik heb zoveel verhalen, probeer van alles te posten. Nu ben ik met Ade bezig :']
Sank joe!
Ik heb zoveel verhalen, probeer van alles te posten. Nu ben ik met Ade bezig :']
TWINcest zei op 2 okt 2011 - 17:33:
The Vampires of Salem staat onder verwacht! Al ben ik nog niet zeker of ik eruit ga komen en dus online ga zetten.
Maar voor nu kan je hem dus verwachten. Het zal pas na Stranger online gegooid worden om de wachters voor het vervolg van Stranger te pleasen. Hopelijk lijkt het jullie wat :3
The Vampires of Salem staat onder verwacht! Al ben ik nog niet zeker of ik eruit ga komen en dus online ga zetten.
Maar voor nu kan je hem dus verwachten. Het zal pas na Stranger online gegooid worden om de wachters voor het vervolg van Stranger te pleasen. Hopelijk lijkt het jullie wat :3
LxKaulitz zei op 6 okt 2011 - 21:33:
...
Now i feel bad for not reading Stranger any further. :[
...
Now i feel bad for not reading Stranger any further. :[