Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Jouw angsten?
Jouw angsten?
TWINcest zei op 8 juli 2010 - 23:03:
Ouderwets hoogtevrees.
En nog wat ergere dingen, maar dat gaat niemand wat aan :]
Ouderwets hoogtevrees.
En nog wat ergere dingen, maar dat gaat niemand wat aan :]
NaNaa zei op 8 juli 2010 - 23:06:
Ohja, en ik heb ook valvrees. [En toch zat ik op klimmen ja, heeft me 2 jaar geduurd voordat ik er een beetje overheen was, en daadwerkelijk kon klimmen]
Ohja, en ik heb ook valvrees. [En toch zat ik op klimmen ja, heeft me 2 jaar geduurd voordat ik er een beetje overheen was, en daadwerkelijk kon klimmen]
jorinloveth zei op 8 juli 2010 - 23:20:
ik heb iets tegen boten en liften xd
en grote oppervlaktes water xd
like zee en kanalen, vooral als ik er over moet vind ik dat mega eng xd
ik heb iets tegen boten en liften xd
en grote oppervlaktes water xd
like zee en kanalen, vooral als ik er over moet vind ik dat mega eng xd
NaNaa zei op 8 juli 2010 - 23:23:
Vroeger was ik bang voor water.. of nou, vooral voor de zee/golven.
Vroeger was ik bang voor water.. of nou, vooral voor de zee/golven.
Rianne zei op 9 juli 2010 - 0:03:
Nee, iedereen verklaart me vast voor gek, maar een toetsenbord dat praat is het engste wat ik ooit in een leeg huis heb meegemaakt.
Ik was alleen thuis (naja met m'n zus' , en deed net alle lichten uit beneden, hoor ik opeens een stem. Ik verstijf, ik bedoel het was vet donker, kijk ik om, praat het weer. Dus ik loop langzaam in de richting van het geluid, bleek het het toetsenbord van m´n computer te zijn.
Dus ik ren half gillend naar boven XD gaat m´n zus mee naar beneden, hoort zij het ook!
Achteraf zei m´n vader dat zo´n ding radiogolven kan opvangen als hij uit staat, maar het was knap eng.
Nee, iedereen verklaart me vast voor gek, maar een toetsenbord dat praat is het engste wat ik ooit in een leeg huis heb meegemaakt.
Ik was alleen thuis (naja met m'n zus' , en deed net alle lichten uit beneden, hoor ik opeens een stem. Ik verstijf, ik bedoel het was vet donker, kijk ik om, praat het weer. Dus ik loop langzaam in de richting van het geluid, bleek het het toetsenbord van m´n computer te zijn.
Dus ik ren half gillend naar boven XD gaat m´n zus mee naar beneden, hoort zij het ook!
Achteraf zei m´n vader dat zo´n ding radiogolven kan opvangen als hij uit staat, maar het was knap eng.
miniboesz zei op 9 juli 2010 - 8:05:
Oja, mijn engste ding; het was pokke donker, ik was altijd keibang voor oorlog met de duitsers of china, zie ik door het raam van de deur 2 blauwe lichten, ik schrok me dood, ik dacht dat het een soort van robot was.
Ik was vroeger ook bang voor de lift.
Waar ik nu bang voor ben; anderen teleurstellen, gewoon domme fouten maken in alles, en tja, de liefde is mijn grootste vijand.
Oja, mijn engste ding; het was pokke donker, ik was altijd keibang voor oorlog met de duitsers of china, zie ik door het raam van de deur 2 blauwe lichten, ik schrok me dood, ik dacht dat het een soort van robot was.
Ik was vroeger ook bang voor de lift.
Waar ik nu bang voor ben; anderen teleurstellen, gewoon domme fouten maken in alles, en tja, de liefde is mijn grootste vijand.
xjeszell zei op 9 juli 2010 - 8:15:
Eh.. Fouten maken... Een hele hoop insecten...
En vroeger was ik bang voor vuur.
Eh.. Fouten maken... Een hele hoop insecten...
En vroeger was ik bang voor vuur.
CosmicPurple zei op 9 juli 2010 - 8:55:
Ik ben soort van bang voor clowns, niet heel erg maar ik moet ze gewoon niet.
Ik heb een vreselijke naaldenfobie [hence de gebroken vingers van Yas bij het zetten van mijn piercing... oh, en ik lig nu in het ziekenhuis, dus bloed prikken is ook een totale ramp.]
Ik ben zeer paranoïde, steeds meer.
Ik HAAT alles dat zoemt en vliegt en steekt. [bijen, wespen, libellen...]
Ik kan er niet tegen als ik alleen thuis ben en dan opeens geluiden ga horen die ik niet kan plaatsen, komt ook een beetje voort uit mijn paranoia.
Ik ben soort van bang voor clowns, niet heel erg maar ik moet ze gewoon niet.
Ik heb een vreselijke naaldenfobie [hence de gebroken vingers van Yas bij het zetten van mijn piercing... oh, en ik lig nu in het ziekenhuis, dus bloed prikken is ook een totale ramp.]
Ik ben zeer paranoïde, steeds meer.
Ik HAAT alles dat zoemt en vliegt en steekt. [bijen, wespen, libellen...]
Ik kan er niet tegen als ik alleen thuis ben en dan opeens geluiden ga horen die ik niet kan plaatsen, komt ook een beetje voort uit mijn paranoia.
NaNaa zei op 9 juli 2010 - 11:10:
Met die laatste twee ben ik het eens [Kan dat? Vastwel] ^^
Alhoewel, ik haat gewoon alles wat vliegt. No Exceptions.
KolaLollie zei op 9 juli 2010 - 11:15:
envliegersdan? :l
envliegersdan? :l
NovaFlowne zei op 9 juli 2010 - 11:45:
Me to. :3
En voor jongens, kleine ruimtes en druktes en voor koorts hebben, want dan ga ik ijlen en hele vreemde dingen zien en dromen.
En voor alleen thuis zijn, dat vind ik echt rng, want ik zet alle lichten aan, deur opslot, tv aan, muziek aan en de computer en soms doe ik mijn ipod ook in
Ik ben bang voor clowns.
En voor jongens, kleine ruimtes en druktes en voor koorts hebben, want dan ga ik ijlen en hele vreemde dingen zien en dromen.
En voor alleen thuis zijn, dat vind ik echt rng, want ik zet alle lichten aan, deur opslot, tv aan, muziek aan en de computer en soms doe ik mijn ipod ook in
NaNaa zei op 9 juli 2010 - 11:53:
Ohja, dat doe ik ook. ^^ Last one.
En ik ben bang voor bang zijn, klinkt heel dom, yesh. Maar als ik echt bang ben freak ik 'm wel helemaal uit. Want, nou, dan, ja.
Ik had ook een keer een nachtmerrie, en dr was zo'n freaky pop, en die had zo'n hele rare nederlandse naam, ik kom er even niet op, maar ik ging dus even checken op DA die naam, en toen kwamen dr dus allemaal monsters. Dat was echt freaky.
Ohja, dat doe ik ook. ^^ Last one.
En ik ben bang voor bang zijn, klinkt heel dom, yesh. Maar als ik echt bang ben freak ik 'm wel helemaal uit. Want, nou, dan, ja.
Ik had ook een keer een nachtmerrie, en dr was zo'n freaky pop, en die had zo'n hele rare nederlandse naam, ik kom er even niet op, maar ik ging dus even checken op DA die naam, en toen kwamen dr dus allemaal monsters. Dat was echt freaky.
VampireFangs zei op 9 juli 2010 - 13:59:
Ohja, ik kan dus ook niet tegen te drukke ruimtes x]
En, hehehe, en dat laatste vindt de horror gek<33
(...)
Ohja, ik kan dus ook niet tegen te drukke ruimtes x]
En, hehehe, en dat laatste vindt de horror gek<33
Iedereen heeft/had zijn angsten, zet ze hier neer!
Mijn angsten van vroeger;
Vroeger was ik altijd doodsbang voor assassin's, huurmoordenaars, ninja's, van dat soort types die zich verbergen in de schaduw en vervolgens je vermoorden.
Ik was ook bang voor hooibergen (die insecten), geen idee waarom.
En ik was bang voor het rioolmonster, een krokodil die ineens je badkuip of wc inkomt.
En muggen, ergh...