Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Stressen
Stressen
Torresss zei op 21 aug 2010 - 12:20:
ja inderdaad x]
(...)
Dat vind ik toch eigenlijk best wel knap. -verschuilt zich-
ja inderdaad x]
xEmma zei op 21 aug 2010 - 12:30:
Ik voel mijn hart continu kloppen, struikel over mijn woorden, vergeet wat ik wil zeggen, ben chagrijnig en het kleinste dingetje kan me laten ontploffen.
Ik voel mijn hart continu kloppen, struikel over mijn woorden, vergeet wat ik wil zeggen, ben chagrijnig en het kleinste dingetje kan me laten ontploffen.
Priscilla zei op 21 aug 2010 - 16:44:
Bij mij moet er dan ook ff niemand in de buurt komen
Bij mij moet er dan ook ff niemand in de buurt komen
Bodine zei op 21 aug 2010 - 19:37:
Als ik gestresst ben scheld ik tegen alles wat binnen een aantal meter afstand is, of het nu leeft of niet. Ik word héél agressief en ik krijg concentratieproblemen.
Eigenlijk wil je mij niet meemaken als ik echt gestresst ben.
Als ik gestresst ben scheld ik tegen alles wat binnen een aantal meter afstand is, of het nu leeft of niet. Ik word héél agressief en ik krijg concentratieproblemen.
Eigenlijk wil je mij niet meemaken als ik echt gestresst ben.
KolaLollie zei op 21 aug 2010 - 23:19:
ikgaophetaanrechtzittenenkoffiedrinken,maardathelptniet. dusdaneetikkersenenspuugikpittennaardekat. endaarnavoelikmeschuldig,wanthijkanerooknietsaandoen. :x
ikgaophetaanrechtzittenenkoffiedrinken,maardathelptniet. dusdaneetikkersenenspuugikpittennaardekat. endaarnavoelikmeschuldig,wanthijkanerooknietsaandoen. :x
Bodine zei op 21 aug 2010 - 23:20:
Haha Kol, moet je kersenpitten niet gewoon eten dan, zoals steeltjes van aardbeien? ^^
Haha Kol, moet je kersenpitten niet gewoon eten dan, zoals steeltjes van aardbeien? ^^
KolaLollie zei op 21 aug 2010 - 23:21:
nee,wantdangaikdood. ^^''
[netzoalsvroeger. maartoenkwampapameredden. ennubenikbangvoorpitten. maarkersenzijntelekkeromnietteeten.] ^^''
nee,wantdangaikdood. ^^''
[netzoalsvroeger. maartoenkwampapameredden. ennubenikbangvoorpitten. maarkersenzijntelekkeromnietteeten.] ^^''
MyReflection zei op 22 aug 2010 - 11:27:
als ik echt gestresst ben kan ik chagrijnig zijn. als ik teveel stress in een langere periode heb kan ik zelf flauwvallen. Iets wat me meestal na mijn proefwerkweken gebeurd.
als ik echt gestresst ben kan ik chagrijnig zijn. als ik teveel stress in een langere periode heb kan ik zelf flauwvallen. Iets wat me meestal na mijn proefwerkweken gebeurd.
Breezy zei op 22 aug 2010 - 11:54:
Ik bijt dan altijd op mijn vinger.
alleen dat doet zó veel pijn he, want er komen dan altijd afdrukken en wondjes.
Of als ik op msn dan tegen mensen praat dan begin ik ineens gemeen te doen.
Ik bijt dan altijd op mijn vinger.
alleen dat doet zó veel pijn he, want er komen dan altijd afdrukken en wondjes.
Of als ik op msn dan tegen mensen praat dan begin ik ineens gemeen te doen.
Blub zei op 25 aug 2010 - 19:59:
Ik lik dan aan alles wat dicht in de buurt staat, haha nee hoor.
Maar friemel ik aan mijn nagellak
Ik lik dan aan alles wat dicht in de buurt staat, haha nee hoor.
Maar friemel ik aan mijn nagellak
missxangel zei op 25 aug 2010 - 20:01:
Stiekem een sigaret rokenOudersflippenalszehetzien en mijn nagels kapot bijten (a)
Stiekem een sigaret roken
Rianne zei op 26 aug 2010 - 19:37:
Eerst m'n nagels in m'n polsen drukken (klinkt heel eng, valt wel mee), maar dat heb ik me afgeleerd.
Op alles wat ik tegenkom drummen, rusteloos zijn, niet slapen, nagelak krabben, vervelend zijn.
Eerst m'n nagels in m'n polsen drukken (klinkt heel eng, valt wel mee), maar dat heb ik me afgeleerd.
Op alles wat ik tegenkom drummen, rusteloos zijn, niet slapen, nagelak krabben, vervelend zijn.
Bodine zei op 26 aug 2010 - 19:38:
Eigenlijk begin ik nu alweer gestresst te raken door school. Als ik erover nadenk heb ik gewoon nu al heel veel huiswerk. |:
Eigenlijk begin ik nu alweer gestresst te raken door school. Als ik erover nadenk heb ik gewoon nu al heel veel huiswerk. |:
Wat doen jullie als jullie gestrest zijn?
Ikzelf ga dan altijd op een rietje kauwen van een pakje die ik heb leeggedronken.