Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 99B
Offtopic 99B
Torresss zei op 16 sep 2010 - 19:03:
@Kayley, ik ken het, ik neem het me iedere keer weer voor, maar het mislukt iedere keer. Maar jou moet het wel lukken!
DUS
KAYLEY JE KAN HET, IK WEET HET!
@Kayley, ik ken het, ik neem het me iedere keer weer voor, maar het mislukt iedere keer. Maar jou moet het wel lukken!
DUS
KAYLEY JE KAN HET, IK WEET HET!
Bodine zei op 16 sep 2010 - 19:03:
MeinGott, Danique, jij bent toch niet dik?
Nu klinkt het net alsof ik Kay wel dik vind, dat vind ik niet, maar ik heb die hele discussie al een keer met d'r gevoerd dus dat doe 'k maar niet nog een keer.
MeinGott, Danique, jij bent toch niet dik?
Nu klinkt het net alsof ik Kay wel dik vind, dat vind ik niet, maar ik heb die hele discussie al een keer met d'r gevoerd dus dat doe 'k maar niet nog een keer.
Kayley zei op 16 sep 2010 - 19:07:
@Bo: Ik ben effectief dik. Maar tja, ik ga er wat aan doen, en deze keer doe ik het goed.
Ik moet trouwens even bedenken wie ik mee ga nemen naar mijn gala, want het mag iemand zijn van buiten school, en ik wil niet alleen aankomen, dat is zo sneu.
@Bo: Ik ben effectief dik. Maar tja, ik ga er wat aan doen, en deze keer doe ik het goed.
Ik moet trouwens even bedenken wie ik mee ga nemen naar mijn gala, want het mag iemand zijn van buiten school, en ik wil niet alleen aankomen, dat is zo sneu.
jorinloveth zei op 16 sep 2010 - 19:24:
ik heb morgen geen zin in waarnemingstekenen ><
ARV is leuker x'3
ik heb morgen geen zin in waarnemingstekenen ><
ARV is leuker x'3
Torresss zei op 16 sep 2010 - 19:26:
MIJ CHOOSE ME x)
MIJ CHOOSE ME x)
Priscilla zei op 16 sep 2010 - 19:29:
Hello mensen 8'D
Mascha wil offtopic 99 ook eventjes meemaken dus wachten op haar ?
Ikverveelme en ik moet mn wiskunde nog maken >_<
Hello mensen 8'D
Mascha wil offtopic 99 ook eventjes meemaken dus wachten op haar ?
Ikverveelme en ik moet mn wiskunde nog maken >_<
MyReflection zei op 16 sep 2010 - 19:31:
ik ben zo blij dat ik voor morgen geen huiswerk heb. Anders ging ik nu echt dood.
ik ben zo blij dat ik voor morgen geen huiswerk heb. Anders ging ik nu echt dood.
Kayley zei op 16 sep 2010 - 19:32:
Hehe, I'll see. If you want, en als je kan, en ik mijn moeder zo ver krijg dat je dan 's avonds kan blijven slapen of zo?
Wees trouwens allemaal trots op mij:
Frieten zonder zout, zonder mayo (Wel ketchoep). Geen videevulling maar tonijnmetgroentenenzonderietsvansaus. Oh, en drie glazen water.
Jepjep, deze keer gaat het er allemaal af!
Neem mij mee!
Hehe, I'll see. If you want, en als je kan, en ik mijn moeder zo ver krijg dat je dan 's avonds kan blijven slapen of zo?
Wees trouwens allemaal trots op mij:
Frieten zonder zout, zonder mayo (Wel ketchoep). Geen videevulling maar tonijnmetgroentenenzonderietsvansaus. Oh, en drie glazen water.
Jepjep, deze keer gaat het er allemaal af!
Kayley zei op 16 sep 2010 - 19:49:
Wah, ty.
Ik ga jullie hulp zo hard nodig hebben, dus sorry alvast als ik van tijd tot tijd een serieus doorzaag.
Wah, ty.
Ik ga jullie hulp zo hard nodig hebben, dus sorry alvast als ik van tijd tot tijd een serieus doorzaag.
Priscilla zei op 16 sep 2010 - 19:52:
Jij bent lief (:
Wah, ty.
Jij bent lief (:
Omdat Offtopic 100 voor iemand anders is en we er echt even een nodig hebben
Bodine's idee :x