Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 122
Offtopic 122
Bodine zei op 26 nov 2010 - 17:20:
Ik ook niet, eigenlijk. Maar 't was het eerste dat in me opkwam.
Ik ook niet, eigenlijk. Maar 't was het eerste dat in me opkwam.
Monster23 zei op 26 nov 2010 - 17:22:
Woeeh ik krijg binnenkort ook een kerstboompje, maar die van mij is nep. M'n zusje krijgt er ook een die nep is, en die is roze
De mijne heet Kerstboom ^-^
Woeeh ik krijg binnenkort ook een kerstboompje, maar die van mij is nep. M'n zusje krijgt er ook een die nep is, en die is roze
De mijne heet Kerstboom ^-^
jorinloveth zei op 26 nov 2010 - 17:25:
hehe x']
ik hoop dat wij ook snel de kerstboom gaan opzetten, dat is zo leuk x']
hehe x']
ik hoop dat wij ook snel de kerstboom gaan opzetten, dat is zo leuk x']
Monster23 zei op 26 nov 2010 - 17:28:
Ja! Kerstbomen zijn cool, en ze ruiken lekker - behalve als er een hond overheen heeft gepist *kuch* - en ze zijn mooi, en al die dingen erin hangen is leuk, en en en BOEM
Ja! Kerstbomen zijn cool, en ze ruiken lekker - behalve als er een hond overheen heeft gepist *kuch* - en ze zijn mooi, en al die dingen erin hangen is leuk, en en en BOEM
jorinloveth zei op 26 nov 2010 - 17:28:
ja, een kerstboom opzetten is leuk x3
dat vind ik het leukste eraan
afbreken vind ik altijd stom D:
ja, een kerstboom opzetten is leuk x3
dat vind ik het leukste eraan
afbreken vind ik altijd stom D:
neversay zei op 26 nov 2010 - 17:31:
Ik vind het stom, misschien gaan we geen grote opzetten omdat we een papegaai hebben die soms vliegt ><
Ik vind het stom, misschien gaan we geen grote opzetten omdat we een papegaai hebben die soms vliegt ><
Bodine zei op 26 nov 2010 - 17:32:
Onze katten gooien 'm bijna elk jaar om. o:
Onze kerstboom is altijd heel cuwl, want we hebben niet zoveel ballen en zo, maar vooral vogeltjes en sneeuwpoppetjes, ik vind dat dat meer charakter heeft. <3
Onze katten gooien 'm bijna elk jaar om. o:
Onze kerstboom is altijd heel cuwl, want we hebben niet zoveel ballen en zo, maar vooral vogeltjes en sneeuwpoppetjes, ik vind dat dat meer charakter heeft. <3
Monster23 zei op 26 nov 2010 - 17:33:
We hebben er het geld niet meer voor om dure grote sparren te kopen dus moeten we dennen kopen en die zijn klein, kaal en lelijk >.<
We hebben er het geld niet meer voor om dure grote sparren te kopen dus moeten we dennen kopen en die zijn klein, kaal en lelijk >.<
NaNaa zei op 26 nov 2010 - 17:34:
Wij hebben altijd een hele lelijke boom, maar dat is juist kerstig.
Want ik en Kim zitten de hele avond í¡lle spullen die we hebben erin te hangen. En wij hebben echt heel veel spullen. Echt heel veel.
Wij hebben altijd een hele lelijke boom, maar dat is juist kerstig.
Want ik en Kim zitten de hele avond í¡lle spullen die we hebben erin te hangen. En wij hebben echt heel veel spullen. Echt heel veel.
We're talk-a-lot.
121 x 300 = 36.300
We really are talk-a-lot.
<3