Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 132
Offtopic 132
Bodine zei op 17 jan 2011 - 20:39:
ALS HET NEGEN OF TIEN APRIL IS EET IK JULLIE OP, EN DAT IS GEEN GRAPJE!
Be warned. :]
Trouwens, guys, wie van jullie wil mee @THDST kamp? <3
ALS HET NEGEN OF TIEN APRIL IS EET IK JULLIE OP, EN DAT IS GEEN GRAPJE!
Be warned. :]
Trouwens, guys, wie van jullie wil mee @THDST kamp? <3
xEmma zei op 17 jan 2011 - 20:39:
Die is al bijna^^ [kuch]
Houd allemaal 25 maart vrij!
Ooooh. Een meeting zou het perfecte verjaardagscadeau zijn *droomt weg*
Ikikik.ENOPDEMIJNE!
De buurvrouw gaf zo'n kransding aan mama, en toen zei ze: 'Leuk als je dochter van de zomer weer met al die meiden in de tuin zitten.'
En en en. Dus. Nu moeten jullie allemaal komen. En jullie moeten ook allemaal op mijn zestiende verjaardag komen! *Dreams on*
Die is al bijna^^ [kuch]
Houd allemaal 25 maart vrij!
Ooooh. Een meeting zou het perfecte verjaardagscadeau zijn *droomt weg*
NaNaa zei op 17 jan 2011 - 20:39:
Ik misschien, maar dat wist je al. ^^
Is er een deadline voor opgeven? -vastwel.-
Ik misschien, maar dat wist je al. ^^
Is er een deadline voor opgeven? -vastwel.-
MoonRocker zei op 17 jan 2011 - 20:40:
DUDE. BO. LATEN WE ONZE 16e VERJAARDAG SAMEN MET NADEZH VIEREN (want die's de 19e jarig) EN ER EEN VERJAARDAGSMEETING VAN MAKEN EN FEEST EN CUWLHEID - ditsnaptechtiedereen.
(ik moet echt aan Grieks werken.)
DUDE. BO. LATEN WE ONZE 16e VERJAARDAG SAMEN MET NADEZH VIEREN (want die's de 19e jarig) EN ER EEN VERJAARDAGSMEETING VAN MAKEN EN FEEST EN CUWLHEID - ditsnaptechtiedereen.
KolaLollie zei op 17 jan 2011 - 20:41:
OMGJAAA. <3
OMGJAAA. <3
KaulitzFreak zei op 17 jan 2011 - 20:42:
Goed, ik ben vastberaden om WEL naar de volgende meeting te gaan, dus, wanneer isie?? ^^
Goed, ik ben vastberaden om WEL naar de volgende meeting te gaan, dus, wanneer isie?? ^^
Bodine zei op 17 jan 2011 - 20:43:
Als we het nou in de vakantie/lang weekend doen, en we doen de meeting in Rotterdam, kunnen we daarna met z'n allen met trein+bus naar mij en mogen jullie blijven slapen. <3 *dreams oooon and on and on and ooooooon [nee, ik luister geen kdl nu]*
Als we het nou in de vakantie/lang weekend doen, en we doen de meeting in Rotterdam, kunnen we daarna met z'n allen met trein+bus naar mij en mogen jullie blijven slapen. <3 *dreams oooon and on and on and ooooooon [nee, ik luister geen kdl nu]*