Hoofdcategorieën
Home » Forum » Suggesties » Icoontje FanFic.nl
Icoontje FanFic.nl
TWINcest zei op 2 feb 2011 - 18:40:
Wat dacht je ervan dat hij gewoon een standaard design heeft gekozen?
Wat dacht je ervan dat hij gewoon een standaard design heeft gekozen?
xSoParanoid zei op 2 feb 2011 - 18:51:
wat dacht je ervan, dat het gewoon sinds 2007 of wanneer begon dit alkeweer.
iets in die richting er al is. en mij serieus nooit echt opmerkte dat er uberhoud een vinkje zat o.o? dat da dus betekend dat ik het me niks doet...
Edit: dat boven is brabbeltaal..
wat dacht je ervan, dat het gewoon sinds 2007 of wanneer begon dit alkeweer.
iets in die richting er al is. en mij serieus nooit echt opmerkte dat er uberhoud een vinkje zat o.o? dat da dus betekend dat ik het me niks doet...
Edit: dat boven is brabbeltaal..
Teysz zei op 7 feb 2011 - 10:44:
Misschien dat jullie het verkeerd begrepen hebben maar ik heb het niet over het vinkje, maar over het logootje dat bijvoorbeeld bij Wikipedia zo'n "W"' is helemaal links voor de naam van de website waar je op zit in het balkje van je internet browser.
Misschien dat jullie het verkeerd begrepen hebben maar ik heb het niet over het vinkje, maar over het logootje dat bijvoorbeeld bij Wikipedia zo'n "W"' is helemaal links voor de naam van de website waar je op zit in het balkje van je internet browser.
xDevilBitch zei op 7 feb 2011 - 12:15:
Ja, daar hebben we al lang antwoord op gegeven. Die is er niet. Gewoon niet. Volgende onderwerp! (en dat was dus het vinkje)
Ja, daar hebben we al lang antwoord op gegeven. Die is er niet. Gewoon niet. Volgende onderwerp! (en dat was dus het vinkje)
Teysz zei op 8 feb 2011 - 7:38:
Maar dit is toch het suggestie gedeelte van het forum.
Dit is een suggestie, ik zou graag zien dat FanFic een icoontje krijgt.
Maar dit is toch het suggestie gedeelte van het forum.
Dit is een suggestie, ik zou graag zien dat FanFic een icoontje krijgt.
xDevilBitch zei op 8 feb 2011 - 13:37:
Laat Rutger eerst maar belangrijke dingen opknappen.
Laat Rutger eerst maar belangrijke dingen opknappen.
Torresss zei op 9 feb 2011 - 18:53:
oooh zo. Nou, zoals Daniëlle al zegt, laat Rutger eerst maar belangrijke dingen opknappen.
en, het is maar zo'n klein incoontje , haha
wat maakt dat uit xd
oooh zo. Nou, zoals Daniëlle al zegt, laat Rutger eerst maar belangrijke dingen opknappen.
en, het is maar zo'n klein incoontje , haha
wat maakt dat uit xd
Monster23 zei op 10 feb 2011 - 17:07:
-zet muziekje op-
-deelt cake uit-
Omdat we eindelijk een keer een negatief iets aan FF hebben gevonden en dat moet gevierd worden want dat komt niet vaak voor. <3
-zet muziekje op-
-deelt cake uit-
Teysz zei op 10 feb 2011 - 18:28:
Suggestie, betekent toch ook dat ik suggereer dat het ooit moet gebeuren, niet meteen. Natuurlijk zou een werkende zoekfunctie beter zijn dan een icoontje, maar het is ook maar een suggestie, het heeft geen haast. *zucht*
Suggestie, betekent toch ook dat ik suggereer dat het ooit moet gebeuren, niet meteen. Natuurlijk zou een werkende zoekfunctie beter zijn dan een icoontje, maar het is ook maar een suggestie, het heeft geen haast. *zucht*
LxKaulitz zei op 10 feb 2011 - 18:29:
Het icoontje kicked it to an hole other level.
<3 Het heeft nu emotionele waarde *aai*
Het icoontje kicked it to an hole other level.
<3 Het heeft nu emotionele waarde *aai*
Waarom heeft FanFic.nl nog geen favicon?