Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your face #12
Post Your face #12
Geesz zei op 3 maart 2011 - 20:52:
Geesje :'D maar mijn haar is één kleur, namelijk de achterste haha. Was niet goed droog. En ik ben niet aansprakelijk voor enige schade die je oploopt door deze foto
Geesje :'D maar mijn haar is één kleur, namelijk de achterste haha. Was niet goed droog. En ik ben niet aansprakelijk voor enige schade die je oploopt door deze foto
xEmma zei op 3 maart 2011 - 23:01:
ik verveelde me vandaag, dus ik heb een paar foto's gemaakt, maar die zet ik er morgen ofzo wel op. moeten nog bijgesneden worden xd
old one c:Mhihi, I like <3
ik verveelde me vandaag, dus ik heb een paar foto's gemaakt, maar die zet ik er morgen ofzo wel op. moeten nog bijgesneden worden xd
CosmicPurple zei op 3 maart 2011 - 23:06:
OHMYGOD YOU'RE ADORABLE o_o <3
xDevilBitch zei op 3 maart 2011 - 23:28:
Vermijdt Beilen maar, I'll remember your face.Als je er überhaupt ooit komt.
Vermijdt Beilen maar, I'll remember your face.
Eliros zei op 4 maart 2011 - 0:24:
Deze foto is afgelopen zomer gemaakt. Mijn benen zijn er verschrikkelijk uit, de rest van mijn lichaam eigenlijk ook, inclusief mijn hoofd. (Oh, en mijn haar is nat. Ik denk van het zwemmen... of van een douche. Of beide... hmm.)
Nou ja, let vooral maar op de exotische rommel die er in mijn tuin staat, da's het interessantst in het hele plaatje. *kuch*Stomme cactussen en andere stekelige shit. --'
Deze foto is afgelopen zomer gemaakt. Mijn benen zijn er verschrikkelijk uit, de rest van mijn lichaam eigenlijk ook, inclusief mijn hoofd. (Oh, en mijn haar is nat. Ik denk van het zwemmen... of van een douche. Of beide... hmm.)
Nou ja, let vooral maar op de exotische rommel die er in mijn tuin staat, da's het interessantst in het hele plaatje. *kuch*
NaNaa zei op 4 maart 2011 - 7:21:
@Geesz; Omg.<3
@Jorin; Die is zo mooooii. [Incl. Jij, like, doh.<3]
@Elise; Jij bent óók mooi mann.<33 &Ik ben verliefd op je huis. *-*
@Geesz; Omg.<3
@Jorin; Die is zo mooooii. [Incl. Jij, like, doh.<3]
@Elise; Jij bent óók mooi mann.<33 &Ik ben verliefd op je huis. *-*
Geesz zei op 4 maart 2011 - 8:48:
Danku danku <3
De rest ook bedankt! <3
En @xDevilBitch
Ik zit bij de tandarts en ortho in Beilen, dus ik kom er vaak genoeg hahaa :'D
(...)
Danku danku <3
De rest ook bedankt! <3
En @xDevilBitch
Ik zit bij de tandarts en ortho in Beilen, dus ik kom er vaak genoeg hahaa :'D
xDevilBitch zei op 4 maart 2011 - 11:17:
@Geesje, als ik je zie kom ik wel hysterisch hallo zeggen.
@Geesje, als ik je zie kom ik wel hysterisch hallo zeggen.
Kom maar op met die mooie gezichtjes. :'3