Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #24
Gooi-het-eruit-topic #24
xEmma zei op 24 aug 2011 - 21:26:
Weetje. Volgens mij heb ik bij Google een foto van hem van 4 jaar geleden gevonden. (ik herken zijn ogen)
Maar als ik zijn (waarschijnlijke) gehele naam Google krijg ik niets..
(ik voel me nu zo'n stalker)
Weetje. Volgens mij heb ik bij Google een foto van hem van 4 jaar geleden gevonden. (ik herken zijn ogen)
Maar als ik zijn (waarschijnlijke) gehele naam Google krijg ik niets..
(ik voel me nu zo'n stalker)
NaNaa zei op 24 aug 2011 - 21:27:
Probeer zijn -waarschijnlijke- hele naam weer op Hyves, Facebook en Twitter? Of in de gouden gids?
Probeer zijn -waarschijnlijke- hele naam weer op Hyves, Facebook en Twitter? Of in de gouden gids?
xEmma zei op 24 aug 2011 - 21:32:
Hyves; nope
Facebook; kan nu niet, moet je zelf voor hebben
Twitter; no people found
Gouden Gids; niemand met zijn achternaam waar hij zei te wonen, veel te veel mensen met zijn achternaam in het hele land. Sowieso weet ik alleen de naam van zijn broer, niet die van zijn vader x)
Mwuh. Waarom moet juist híjook niet aan social media doen?
Hyves; nope
Facebook; kan nu niet, moet je zelf voor hebben
Twitter; no people found
Gouden Gids; niemand met zijn achternaam waar hij zei te wonen, veel te veel mensen met zijn achternaam in het hele land. Sowieso weet ik alleen de naam van zijn broer, niet die van zijn vader x)
Mwuh. Waarom moet juist híj
xEmma zei op 24 aug 2011 - 21:46:
Hoeft niet, als iemand Facebook heeft kan je daar via Google bij komen.
Mwuh.
Nu voel ik me en een ongelooflijke stalker (dude, ik heb een jeugdfoto gevonden) en kan ik alsnog niet in contact komen. fml
Hoeft niet, als iemand Facebook heeft kan je daar via Google bij komen.
Mwuh.
Nu voel ik me en een ongelooflijke stalker (dude, ik heb een jeugdfoto gevonden) en kan ik alsnog niet in contact komen. fml
Monster23 zei op 24 aug 2011 - 21:52:
Er bestaat ook een website waar je echt í¡lles van iemand kan vinden als je z'n naam en woonplaats invult. Telefoonnummers, IP-adressen, email, foto's... :3
Ik ben vergeten welke het was.
Er bestaat ook een website waar je echt í¡lles van iemand kan vinden als je z'n naam en woonplaats invult. Telefoonnummers, IP-adressen, email, foto's... :3
Ik ben vergeten welke het was.
xEmma zei op 24 aug 2011 - 21:58:
Wieowie bedoel je? Dan krijg ik;
Geen resultaten gevonden op:
Schoolbank, Yahoo!, Blogger, Ning, Google Profielen, Facebook, MySpace, Bing, Foursquare, YouTube, Digg, Meetup, Google Afbeeldingen, Flickr, Nieuws, Blogs, De Telefoongids, LinkedIn, Documenten, Flickr Profielen, Amazon Verlanglijstjes, Facts, Twitter, Foursquare, Tags, E-mailadressen, Telefoonnummers, TV-blik
Fuck it.
Wieowie bedoel je? Dan krijg ik;
Geen resultaten gevonden op:
Schoolbank, Yahoo!, Blogger, Ning, Google Profielen, Facebook, MySpace, Bing, Foursquare, YouTube, Digg, Meetup, Google Afbeeldingen, Flickr, Nieuws, Blogs, De Telefoongids, LinkedIn, Documenten, Flickr Profielen, Amazon Verlanglijstjes, Facts, Twitter, Foursquare, Tags, E-mailadressen, Telefoonnummers, TV-blik
Fuck it.
xEmma zei op 24 aug 2011 - 22:14:
Weet ik niet ):
Gewoon nergens een profiel op aanmaken.
Maar ik heb zijn broer ontmoet. En die kan ik ook nergens vinden.
Weet ik niet ):
Gewoon nergens een profiel op aanmaken.
Maar ik heb zijn broer ontmoet. En die kan ik ook nergens vinden.
xDevilBitch zei op 24 aug 2011 - 22:26:
Hmm, zo geweldig is wieowie niet. Ik ben vrijwel onvindbaar volgens dat ding (vijf links waarvan drie van school)
Hmm, zo geweldig is wieowie niet. Ik ben vrijwel onvindbaar volgens dat ding (vijf links waarvan drie van school)
ZeroGravity zei op 25 aug 2011 - 13:15:
Yay. Me isweer thuis. ^^
En meteen zijn mijn schoolboeken hier en dat haat ik.
Yay. Me is
ZeroGravity zei op 25 aug 2011 - 14:34:
Frankrijk. Op vakantie. En het was best nais. x)
Beter weer dan hier in ieder geval.
Frankrijk. Op vakantie. En het was best nais. x)
Beter weer dan hier in ieder geval.
KaulitzFreak zei op 25 aug 2011 - 15:04:
Nog 1 dag!!!
Nog 1 dag in dat fucking ziekenhuis, en dan hopelijk nooit meer!
Zo blij...
Nog 1 dag!!!
Nog 1 dag in dat fucking ziekenhuis, en dan hopelijk nooit meer!
Zo blij...
Gooi het er maar uit. <3