Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
Eliros zei op 16 feb 2012 - 19:08:
Hadden we maar een thermostaat hier. Hier moet alles met gaskachels (waar Rosalie al eens onwel van is geworden) en een houtkachel die het hele huis blauw zet zodra het deurtje even op is omdat pa of ma er hout bij moet gooien. In de zomer is dat niet zo erg, want, nja, Spanje is een warm land, maar in de winter... a fucking nightmare. En ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Jippie. ><
Hadden we maar een thermostaat hier. Hier moet alles met gaskachels (waar Rosalie al eens onwel van is geworden) en een houtkachel die het hele huis blauw zet zodra het deurtje even op is omdat pa of ma er hout bij moet gooien. In de zomer is dat niet zo erg, want, nja, Spanje is een warm land, maar in de winter... a fucking nightmare. En ik heb een gruwelijke hekel aan kou. Jippie. ><
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:11:
@Elise; ik blijf het een raar idee vinden dat jij in Spanje woont. o.o
@Elise; ik blijf het een raar idee vinden dat jij in Spanje woont. o.o
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:11:
@Eliros: groooooot gelijk. Seriously, ik haat het zo als het koud is. En ik heb t juiste knopje inmiddels gevonden ;D
Ja, ik ben Blindfold, maar ik heb zojuist het wachtwoord van mijn oude account weer herinnerd.. Vraag me niet hoe, het schoot me ineens tebinnen, after all this time.
@Eliros: groooooot gelijk. Seriously, ik haat het zo als het koud is. En ik heb t juiste knopje inmiddels gevonden ;D
Ja, ik ben Blindfold, maar ik heb zojuist het wachtwoord van mijn oude account weer herinnerd.. Vraag me niet hoe, het schoot me ineens tebinnen, after all this time.
Eliros zei op 16 feb 2012 - 19:16:
@Mascha; You're not the only one, dear. *shrug* Ik woon hier nu, eh, vijf jaar, geloof ik, en ik ben er nog steeds niet aan gewend.
@Mascha; You're not the only one, dear. *shrug* Ik woon hier nu, eh, vijf jaar, geloof ik, en ik ben er nog steeds niet aan gewend.
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:18:
@Elise; wil je eigenlijk terug naar Nederland? Als in als je klaar bent met studeren en shit.
@Evi (zo heette je toch? o.o); WACHT! Ik ken jou. Denk ik.
@Elise; wil je eigenlijk terug naar Nederland? Als in als je klaar bent met studeren en shit.
@Evi (zo heette je toch? o.o); WACHT! Ik ken jou. Denk ik.
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:24:
@Mascha: JEP, das mijn naam, En zeker zeker ;d Jij kent mij denk ik wel ja ^^.
Was een hele tijd gestopt, toen mijn wachtwoord vergeten, en nu heb ik hem weer. :x
@Mascha: JEP, das mijn naam, En zeker zeker ;d Jij kent mij denk ik wel ja ^^.
Was een hele tijd gestopt, toen mijn wachtwoord vergeten, en nu heb ik hem weer. :x
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:25:
@Mascha: Zekerzeker! En deze keer blijf ik :x!
@Mascha: Zekerzeker! En deze keer blijf ik :x!
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:25:
Yeaah! ;D Je komt toevallig niet naar onze bruiloft? :'
Yeaah! ;D Je komt toevallig niet naar onze bruiloft? :'
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:29:
Hahaha, misschien. Ligt eraan of ik dan kan enzo. Wanneer ist?
Hahaha, misschien. Ligt eraan of ik dan kan enzo. Wanneer ist?
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:32:
Ik zal kijken of ik kan komen!Neeklopt o.o.. wat slecht o.o
Ik zal kijken of ik kan komen!
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:35:
11 maart, Den Haagtussen een en twee dacht ik.
EN MIJ OOK NIET. Dus. Ga goed doen en kom! ;D
11 maart, Den Haag
EN MIJ OOK NIET. Dus. Ga goed doen en kom! ;D
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:37:
Okeujjjjjj ;D Ik heb t opgeschreven ;D! Als ik dan kan, kom ik zekerweten! ^^
Okeujjjjjj ;D Ik heb t opgeschreven ;D! Als ik dan kan, kom ik zekerweten! ^^
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?