Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #181
Offtopic #181
xEmma zei op 10 mei 2012 - 18:13:
Ik kom eraaaaaaaaaaan. Ik hoef alleen maar de kelder nog te doorzoeken, Shim doet de eerste verdieping en Niall en Josh de lobby en zo.
Ik kom eraaaaaaaaaaan. Ik hoef alleen maar de kelder nog te doorzoeken, Shim doet de eerste verdieping en Niall en Josh de lobby en zo.
YarahartBill zei op 10 mei 2012 - 18:37:
*sleept Hazz en Lou nog steeds aan hun oren mee*
Tell me where my husband is! God damn it!!
*sleept Hazz en Lou nog steeds aan hun oren mee*
Tell me where my husband is! God damn it!!
xEmma zei op 10 mei 2012 - 19:22:
Shim denkt iets gevonden te hebben. We verzamelen ons nu op de eerste verdieping om je verder te zoeken (:
Shim denkt iets gevonden te hebben. We verzamelen ons nu op de eerste verdieping om je verder te zoeken (:
YarahartBill zei op 11 mei 2012 - 19:33:
Hazz en Lou hebben me eindelijk verteld waar Bo is. Ik ga haar nu bevrijden.
Hazz en Lou hebben me eindelijk verteld waar Bo is. Ik ga haar nu bevrijden.
xjeszell zei op 11 mei 2012 - 19:37:
:'
Tsja.
We weten nog steeds niet of Daniëlle en Julia er zijn. Moeten we ons zorgen maken? Leuk, LA. Iemand die in een kast wordt gegooid door Larry, mensen die blijkbaar zoek zijn... ja. Leuk!
:'
Tsja.
We weten nog steeds niet of Daniëlle en Julia er zijn. Moeten we ons zorgen maken? Leuk, LA. Iemand die in een kast wordt gegooid door Larry, mensen die blijkbaar zoek zijn... ja. Leuk!
YarahartBill zei op 11 mei 2012 - 19:39:
Het is al vrijdag en we hebben nog steeds niet Biel en Tom geslagen. Onze vlucht terug is de 13de al!
Het is al vrijdag en we hebben nog steeds niet Biel en Tom geslagen. Onze vlucht terug is de 13de al!
xjeszell zei op 11 mei 2012 - 19:41:
Also, long stay! And well if they still aren't here well then let's go. Okay? Okay.
[They= Julia&Daan.]
Also, long stay! And well if they still aren't here well then let's go. Okay? Okay.
[They= Julia&Daan.]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 12:26:
Waarom gaan we de dertiende al terug? o_o
Dan ben ik op tijd voor mijn examen Nederlands. Dat wil ik niet ):
Waarom gaan we de dertiende al terug? o_o
Dan ben ik op tijd voor mijn examen Nederlands. Dat wil ik niet ):
xjeszell zei op 12 mei 2012 - 12:58:
En ik voor geschiedenis en scheikunde! Emma, we blijven wel langer, okay? Fietsen we wel.
En ik voor geschiedenis en scheikunde! Emma, we blijven wel langer, okay? Fietsen we wel.
City Of Angels^^
We are its angels, of course