Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welk lied luister je nu? #55
Welk lied luister je nu? #55
Carlina zei op 8 juni 2012 - 23:51:
Garry Schyman - Praan
Nu ja, eigenlijk de achtergrondmuziek bij dit filmpje. Ik waarschuw jullie, ik heb het wel nog nooit droog kunnen houden bij het zien van dit filmpje en heb het ondertussen al zo'n 15 keer gezien ofzo. <3
Garry Schyman - Praan
Nu ja, eigenlijk de achtergrondmuziek bij dit filmpje. Ik waarschuw jullie, ik heb het wel nog nooit droog kunnen houden bij het zien van dit filmpje en heb het ondertussen al zo'n 15 keer gezien ofzo. <3
Vespertine zei op 8 juni 2012 - 23:54:
Dat zijn zulke tearjerkers he, die filmpjes ._.
Ik luister: Love Story/Viva La Vida (piano mash-up)
Zo leuk. <3
Dat zijn zulke tearjerkers he, die filmpjes ._.
Ik luister: Love Story/Viva La Vida (piano mash-up)
Zo leuk. <3
LotStuff zei op 9 juni 2012 - 0:41:
Op 't moment luister ik vooral naar Paramore en dan hun eerste CD Riot. So many memories.
Het liedje wat nu speelt is Hallelujah - Paramore
Op 't moment luister ik vooral naar Paramore en dan hun eerste CD Riot. So many memories.
Het liedje wat nu speelt is Hallelujah - Paramore
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 9:13:
Dat is inderdaad een cd waar jeugdherinneringen aan vasthangen! Telkens ik hem luister, word ik even terug in de tijd gezogen. <3 ^-^
Ik luister niets, maar ik wilde daar even op reageren.
Dat is inderdaad een cd waar jeugdherinneringen aan vasthangen! Telkens ik hem luister, word ik even terug in de tijd gezogen. <3 ^-^
Ik luister niets, maar ik wilde daar even op reageren.
Bodine zei op 9 juni 2012 - 12:25:
It's not a fashion statement, it's a deathwish - My Chemical Romance
It's not a fashion statement, it's a deathwish - My Chemical Romance
Carlina zei op 9 juni 2012 - 18:19:
Justin Bieber - Boyfriend
Ik wijd het aan de blok en het studeren dat ik dit liedje zelfs oké vind. Want anders ben ik echt serieus aan het doordraaien.
Justin Bieber - Boyfriend
Ik wijd het aan de blok en het studeren dat ik dit liedje zelfs oké vind. Want anders ben ik echt serieus aan het doordraaien.
Vespertine zei op 9 juni 2012 - 18:59:
En Carlina: zowel mijn muzieksmaak als mijn humor dalen met 200 treden tijdens de examens. Ik vind alles grappig en ik luister naar alles. ^^" Ik denk dat jij hetzelfde aan de hand hebt? Al vind ik Justin Bieber niet zo'n slechte keuze, maar de blok is ook nog maar pas gedaan he. *grijnst*
Ik luister: Love Story/Viva La Vida (piano mash-up)Opnieuw dit. ^-^
Zo leuk. <3
En Carlina: zowel mijn muzieksmaak als mijn humor dalen met 200 treden tijdens de examens. Ik vind alles grappig en ik luister naar alles. ^^" Ik denk dat jij hetzelfde aan de hand hebt? Al vind ik Justin Bieber niet zo'n slechte keuze, maar de blok is ook nog maar pas gedaan he. *grijnst*
Hunter Hayes - If You Told Me To