Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #185
Offtopic #185
YarahartBill zei op 29 aug 2012 - 23:47:
Dodododooooooo. Ik wil je boek lezen. I don't even care maar je bent zo awesome.
CosmicPurple zei op 30 aug 2012 - 0:44:
Het tent-iets was een artikel uit de showroom van papa dat ik al bij de opbouw had geclaimd, en toen de collectie voorbij was mocht ik die tent hebben. En het lijkt cooler dan het is want eigenlijk is het een beetje te klein voor mij... Maar fuck comfort, ik heb een tipi in mijn kamer dus ik ben een indiaan. Een kleine indiaan van zes jaar. Haw.
En Bo. Aprrrr, lezen.
Als je zin hebt om beta te spelen? :3
Het tent-iets was een artikel uit de showroom van papa dat ik al bij de opbouw had geclaimd, en toen de collectie voorbij was mocht ik die tent hebben. En het lijkt cooler dan het is want eigenlijk is het een beetje te klein voor mij... Maar fuck comfort, ik heb een tipi in mijn kamer dus ik ben een indiaan. Een kleine indiaan van zes jaar. Haw.
En Bo. Aprrrr, lezen.
Als je zin hebt om beta te spelen? :3
MariTom zei op 30 aug 2012 - 18:15:
Oké. Omegle is idd best wel awesome. Ik praat met een Klainer en het is geniaal.
Oké. Omegle is idd best wel awesome. Ik praat met een Klainer en het is geniaal.
Bodine zei op 1 sep 2012 - 10:13:
Ehhh. Dieptepunt hier. *rekent *
23 volgens mij. Ehhh. 1989 maakt... 23, ja. Goed, ik wist het dus nog wel.
Ehhh. Dieptepunt hier. *rekent *
23 volgens mij. Ehhh. 1989 maakt... 23, ja. Goed, ik wist het dus nog wel.
MariTom zei op 1 sep 2012 - 18:22:
Ja. 23.Mijn moeder vroeg of ik mijn mappen met interviews op marktplaats ging zetten. Ik zei nee. Neeneenee.
Also, happy birthday^^
Kan je btw gewoon aftersun op je gezicht smeren? Ja toch?
Ja. 23.
Also, happy birthday^^
Kan je btw gewoon aftersun op je gezicht smeren? Ja toch?
BABBELICIOUS zei op 2 sep 2012 - 14:50:
Ik ben terugggggg. Alweer. Voor de weetikhoeveelstekeer.
Oké, wat heb ik gemist allemaal ;x?
Ik ben terugggggg. Alweer. Voor de weetikhoeveelstekeer.
Oké, wat heb ik gemist allemaal ;x?
xNadezhda zei op 2 sep 2012 - 15:30:
Teveel om uit te leggen, I guess. Lees wat oude topics terug als je het wilt weten. ^^ Alles gaat nog gewoon z'n gangetje.
Teveel om uit te leggen, I guess. Lees wat oude topics terug als je het wilt weten. ^^ Alles gaat nog gewoon z'n gangetje.
BABBELICIOUS zei op 2 sep 2012 - 15:41:
Gheh, mooi zo. Zal ik zeker doen ^^! Nog veel TH-liefhebbers hier?
Gheh, mooi zo. Zal ik zeker doen ^^! Nog veel TH-liefhebbers hier?
xNadezhda zei op 2 sep 2012 - 16:24:
Voor zover ik weet wel? ^^ Ik sowieso, en daar ben ik wss niet alleen. Maar er wordt minder over gepraat, de Jungs zijn natuurlijk ook niet zo actief at the moment. :'
Voor zover ik weet wel? ^^ Ik sowieso, en daar ben ik wss niet alleen. Maar er wordt minder over gepraat, de Jungs zijn natuurlijk ook niet zo actief at the moment. :'
BABBELICIOUS zei op 2 sep 2012 - 16:25:
Ik weet ik weet. en nee je bent sws niet de enige.we zijn sws met zn tweetjes heuj.
Ik weet ik weet. en nee je bent sws niet de enige.
~Ray Bradbury