Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #200
Offtopic #200
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:13:
@Huss; duh. Zo van. Kijk ik heb knappe vrienden be jealous. ^^
@Dare; hahahahha. Hhaahah. Ik eh. hahaha.
@Huss; duh. Zo van. Kijk ik heb knappe vrienden be jealous. ^^
@Dare; hahahahha. Hhaahah. Ik eh. hahaha.
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 17:15:
@Huss; ik heb altijd knappe vrienden. Anders ga ik niet met je om! Tsssss..... Hahaha nee. x'D
@Marit; dat is best wel awesome droom.
@Huss; ik heb altijd knappe vrienden. Anders ga ik niet met je om! Tsssss..... Hahaha nee. x'D
@Marit; dat is best wel awesome droom.
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:19:
@Hus; nee, ik bedoel ik heb knappe vrienden. Hahahaha. Niet andersom. XD
@Hus; nee, ik bedoel ik heb knappe vrienden. Hahahaha. Niet andersom. XD
YarahartBill zei op 6 nov 2013 - 17:22:
@Huss; tuurlijk heb jij knappe vrienden. Maar ik heb ook knappe vrienden. ^^
@Huss; tuurlijk heb jij knappe vrienden. Maar ik heb ook knappe vrienden. ^^
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:27:
Mwuahaha dan hebben we samen knappe vrienden, aren't we awesome :3
Mwuahaha dan hebben we samen knappe vrienden, aren't we awesome :3
neversay zei op 6 nov 2013 - 17:27:
Heyyo, ik ben hier echt al super lang niet geweest omg. How's everybody?
Heyyo, ik ben hier echt al super lang niet geweest omg. How's everybody?
realMe zei op 6 nov 2013 - 17:32:
Hey!
wowo, je bent even niet hier en iedereen praat het halve offtopic vol over GB leeghalen. Waar wil je al die mensen laten?
Hey!
wowo, je bent even niet hier en iedereen praat het halve offtopic vol over GB leeghalen. Waar wil je al die mensen laten?
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:36:
Heyyo, ik ben hier echt al super lang niet geweest omg. How's everybody?OH MIJN GOD JE BENT ER HOI.
neversay zei op 6 nov 2013 - 17:37:
@Bo: ja ;o Ik heb fanfic en alles echt verwaarloost. Maaar ik wil graag weer actief worden (ofja, iig iets actiever haha) sooo what did I miss?
@Emma: HOIIII. Ja ik dacht ik wil eigenlijk toch wel mee doen met DA MAAR TOEN WAREN JULLIE AL BEGONNEN PFFF. Maarja, volgende keer doe ik wel mee ^^
@Bo: ja ;o Ik heb fanfic en alles echt verwaarloost. Maaar ik wil graag weer actief worden (ofja, iig iets actiever haha) sooo what did I miss?
@Emma: HOIIII. Ja ik dacht ik wil eigenlijk toch wel mee doen met DA MAAR TOEN WAREN JULLIE AL BEGONNEN PFFF. Maarja, volgende keer doe ik wel mee ^^
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:38:
You missed. Dat we momenteel op een boot zitten met Liam en Zayn in een bezemkast, Louis ergens op het dek, Harry ergens met melk in z'n haar & Niall met eh. Yara verstopt.
Oh en offtopic 200 'course!
You missed. Dat we momenteel op een boot zitten met Liam en Zayn in een bezemkast, Louis ergens op het dek, Harry ergens met melk in z'n haar & Niall met eh. Yara verstopt.
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:38:
@ Mars: Dan doe je de volgende keer mee! Yara wil ook een keertje meedoen *-*
@ Mars: Dan doe je de volgende keer mee! Yara wil ook een keertje meedoen *-*
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:39:
You missed. Dat we momenteel op een boot zitten met Liam en Zayn in een bezemkast, Louis ergens op het dek, Harry ergens met melk in z'n haar & Niall met eh. Yara verstopt.MIJN melk, om precies te zijn.
TWEEHONDERD GUYS!!!
200!!!!!!!!