Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Ha ha ha-topic
Ha ha ha-topic
Pline zei op 27 feb 2014 - 20:09:
Hahahahahaha ik heb echt zo hard gelachen dat ik men adem echt moest zoeken!
Ik weet niet hoeveel mensen hier op Tumblr zitten en deze al gelezen hebben, maar this just cracks me up forever.
Hahahahahaha ik heb echt zo hard gelachen dat ik men adem echt moest zoeken!
xDevilBitch zei op 2 maart 2014 - 0:01:
Hoewel er weinig Sherlockians zijn hier, denk ik dat jullie deze na DA wel vatten.
Hoewel er weinig Sherlockians zijn hier, denk ik dat jullie deze na DA wel vatten.
xjeszell zei op 2 maart 2014 - 10:24:
Ahahahah Daan die is geweldig. De namen ook ahahahaha
Ahahahah Daan die is geweldig. De namen ook ahahahaha
Eliros zei op 2 maart 2014 - 15:35:
Dubbel post, maar deze moest er ook nog even bij, want Top Gear blijft great imo.
Edit: and can we just. Hemingway en Fitzgerald okay.
Dubbel post, maar deze moest er ook nog even bij, want Top Gear blijft great imo.
Edit: and can we just. Hemingway en Fitzgerald okay.
YarahartBill zei op 2 maart 2014 - 16:17:
Die van Top Gear is echt té hilarisch! Piesde bijna in mijn broek toen ik die aflevering zag. x'D
Die van Top Gear is echt té hilarisch! Piesde bijna in mijn broek toen ik die aflevering zag. x'D
xDevilBitch zei op 2 maart 2014 - 22:58:
Bij een artikel dat een derde van de Nederlandser met Whatsapp stopt omdat het door Facebook is overgenomen.
Bij een artikel dat een derde van de Nederlandser met Whatsapp stopt omdat het door Facebook is overgenomen.
xDevilBitch zei op 7 maart 2014 - 19:22:
Die is wel echt hilarisch Bo! (en die van Yara kende ik al, want Tumblr. Still funny though)
Die is wel echt hilarisch Bo! (en die van Yara kende ik al, want Tumblr. Still funny though)
Basically, post hier dingen die anderen aan het lachen kan/zal brengen. Want lachen is leuk en gezond.
I'll start: video.