Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #223
Offtopic #223
MariTom zei op 3 juni 2014 - 15:12:
Ik ging het pannenkoekenlied opnemen, maar nu krijg ik 'm niet geüpload :c
Ik ging het pannenkoekenlied opnemen, maar nu krijg ik 'm niet geüpload :c
MariTom zei op 3 juni 2014 - 16:10:
Het was echt kattengejank, maar dat zeggen we even niet :'
Het was echt kattengejank, maar dat zeggen we even niet :'
xDevilBitch zei op 3 juni 2014 - 17:09:
@GoT discussie: aflevering 8 van seizoen 4. En mijn klasgenoten omschreven het als 'pure horror'. Ik vond het wel meevallen. Toen kwam het einde. En het was nog niet eens aflevering negen.
@GoT discussie: aflevering 8 van seizoen 4. En mijn klasgenoten omschreven het als 'pure horror'. Ik vond het wel meevallen. Toen kwam het einde. En het was nog niet eens aflevering negen.
Chayenne zei op 3 juni 2014 - 17:12:
Ik heb net aflevering 9 van seizoen 3 gezien en die is ook niet echt om te juichen. Het is dat ik al wist wat er ging gebeuren, anders was ik een beetje ingestort.
Ik heb net aflevering 9 van seizoen 3 gezien en die is ook niet echt om te juichen. Het is dat ik al wist wat er ging gebeuren, anders was ik een beetje ingestort.
1Dzayn zei op 3 juni 2014 - 17:32:
Jongens
Ik weet niet of jullie hem kennen, maar ik ben dus echt fan van Connor Franta en hij heeft zojuist gereageerd op mijn comment op zijn youtube video en ik ben een beetje heel hyper nu
Jongens
Ik weet niet of jullie hem kennen, maar ik ben dus echt fan van Connor Franta en hij heeft zojuist gereageerd op mijn comment op zijn youtube video en ik ben een beetje heel hyper nu
HaiiroNoNeko zei op 3 juni 2014 - 17:42:
@Daan: ... ja, ik heb net de aflevering gekeken en ik dacht echt... wat is dit? Waarom? Waarom zo? ... gewoon ronduit... ranzig.
En nu wil ik weten hoe het verder gaat, dus ik ga de boeken lezen... maar tegen de tijd dat ik bij dat stuk ben, is seizoen vijf alweer begonnen ofzo...
@Daan: ... ja, ik heb net de aflevering gekeken en ik dacht echt... wat is dit? Waarom? Waarom zo? ... gewoon ronduit... ranzig.
En nu wil ik weten hoe het verder gaat, dus ik ga de boeken lezen... maar tegen de tijd dat ik bij dat stuk ben, is seizoen vijf alweer begonnen ofzo...
Chayenne zei op 3 juni 2014 - 17:55:
Is seizoen 4 dan nu al weer afgelopen?
@Iv ik hou van beroemdheden.
JONGENS WIE GAAT ER MEE NAAR LONDEN MET DE TREIN? Ik heb niemand om mee samen te gaan ;(
Is seizoen 4 dan nu al weer afgelopen?
@Iv ik hou van beroemdheden.
JONGENS WIE GAAT ER MEE NAAR LONDEN MET DE TREIN? Ik heb niemand om mee samen te gaan ;(
xDevilBitch zei op 3 juni 2014 - 18:45:
Nope, aflevering negen is zondag/maandag. Pain is coming...
Nope, aflevering negen is zondag/maandag. Pain is coming...
WOOO GUYS 223