Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]

FanFic Schrijft [3]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 11:56:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden [210500]

Huidig aantal woorden
131199

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 jan 2015 - 14:55:
Maakt niet zo veel meer uit volgens mij, nu Emms een spreadsheet heeft. Toch, Emms?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 jan 2015 - 15:13:
@ Ems' favoriete stukje: dat klinkt echt heel erg cool :'D

Ik heb gisteren nog wel iets geschreven, maar ongetwijfeld minder dan mijn quotum, dus vandaag proberen dat in te halen. Eerst mijn kamer opruimen though.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 15:16:
Update van aantal woorden is prima, de spreadsheet rekent nu alles voor mij uit. ^^

@ Dezh: Thank you

heaven
heaven

heaven is offline

[39]
heaven zei op 1 jan 2015 - 15:55:
Ik moet behoorlijk gaan doorschrijven vanavond wil ik op schema blijven o.O ! Maar moet goed komen.

Hopelijk heeft iedereen al zijn of haar vingers nog na oud en nieuw ! Happy new Year y'all btw

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 jan 2015 - 16:37:
7760.

'Mag ik je getuige zijn?' vroeg Harry (...). Louis wierp een ongemakkelijke blik op Zayn, maar die staarde nog steeds naar Eleanor.
'Ik wilde eigenlijk Lottie en Fizzy vragen,' antwoordde Louis, half naar waarheid.
'Ik wil best een jurk aantrekken, nepwimpers op doen... Ik heb nog wel wat liggen. Of ik kan nieuw kopen, als je dat wilt?' Eleanor keek hem walgend aan, maar daar stoorde Harry zich niet aan: 'Mag ik dan wel?'

Idk ik heb niet echt bijzondere stukjes maar ik wilde toch even meedoen met de mensen die dat wel hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 16:39:
Ik vind jullie stukjes superleuk om te lezen. :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 jan 2015 - 16:42:
Hahaha, Bodine _0_ Ik vind 't wel een leuk stuk!

Het mijne van gisteren is -
Bill kreunde. De zaklamp sputterde even, maar de jongen blies alleen een schokkerige zucht uit en zijn vingers verkrampten. Toen Tom zich bezorgd over hem heen boog, besefte hij dat Bills lippen en oogleden aan de randen blauw kleurden.
‘Libby?’ vroeg hij onmiddellijk. Het meisje maakte een verrast sprongetje, maar kroop toch naar hem toe en legde een hand op Bills wang.
‘Onderkoeling,’ diagnosticeerde ze.

En ik zit eindelijk aan mijn bureau om verder te gaan

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 jan 2015 - 17:47:
Ik ben het helemaal kwijt, trouwens. Wie ligt er wel op schema en wie niet? ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 1 jan 2015 - 17:49:
@Bo wat een leuk stukje!
@Dezh omy, what happend! ö Ik ben nu echt nieuwsgierig naar WTC, wat CL was zo gaaf en ja.

Een stukje van gisteren? Let me seeeeee.
Oké. Eergisteren, want gister had ik geen tijd.

Ze wist waarom hij dit deed, was daar ongelofelijk trots op, maar vond het ook moeilijk. Logisch, ze kende het spel Gangenstelsel 2.0 van de televisie en had het ook vaak genoeg gezien als Gabriël het aan het spelen was. Maar hoe zeer hij haar angst ook begreep, des te meer pijn het deed. Gelukkig had zijn zusje Abby geen idee van de ernst van het spel, wat eigenlijk niet zo heel raar was, want ze zag overal alleen maar het goede van in. Abby was zeven jaar, had het Downsyndroom en kreeg daarvoor hulp (...)

Oh how i love made up characters.

EDIT; ik lig als het goed is na het eten weer op schema, want dan ga ik weer verder. ik weet alleen niet precies hoeveel, want moet het nog uittypen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 17:52:
Ik zit op 6053.

Volgens de bijna alwetende spreadsheet zitten heaven, Bodine, Ivana, Chantal, Secret58 en ik boven de 4K, wat vandaag behaald moet worden voor het algemene doel. Melina en 1Dfrancisca zitten dichtbij.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 1 jan 2015 - 17:55:
@Emma, ik zit nu op 4098

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 jan 2015 - 17:58:
Maar Iv, Secret en ik hebben een hoger doel. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 18:01:
@ Bodine: Weet ik, maar om daar rekening mee te gaan houden is allemaal veel te veel moeite.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 jan 2015 - 18:02:
Ik heb echt de hele dag lekker niets gedaan. En ik voel inspiratie opborrelen dus ik ga na het eten lekker in mijn bed hangen met een kopje thee, muziek aan en schrijven maar. Dan haal ik mijn achterstand vast wel in. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 18:03:
@ Yara: ik heb je nog op 1343 staan, dat zal ondertussen niet meer kloppen denk ik? Anders heb je wel een redelijke inhaalslag te maken. ^^

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11