Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit topic #57
Gooi-het-eruit topic #57
Kayley zei op 24 aug 2015 - 13:37:
Nee, 't was Anti-Stelers. AS. Er zijn topics voor op 't forum, maar ik ga ze niet bovenhalen want het ging wel een pokkeneind over de limiet.
Nee, 't was Anti-Stelers. AS. Er zijn topics voor op 't forum, maar ik ga ze niet bovenhalen want het ging wel een pokkeneind over de limiet.
Bodine zei op 24 aug 2015 - 14:00:
Het is zo moeilijk om Luke niet sarcastisch te schrijven :/
Het is zo moeilijk om Luke niet sarcastisch te schrijven :/
1Dzayn zei op 24 aug 2015 - 14:02:
Hahhahah daan die foto XD
Ik heb de boeken al gerapporteerd bij Wattpad en de plagiateur een berichtje gestuurd dat ik het niet cool van haar vind.
Hahhahah daan die foto XD
Ik heb de boeken al gerapporteerd bij Wattpad en de plagiateur een berichtje gestuurd dat ik het niet cool van haar vind.
MariTom zei op 24 aug 2015 - 16:21:
Mag ik even heel hard lachen? In het liedje dat ik luisterde zong iemand net "stop the track" en toen besloot de batterij van mijn iPod het te begeven. Perfecte timing, dit.
Mag ik even heel hard lachen? In het liedje dat ik luisterde zong iemand net "stop the track" en toen besloot de batterij van mijn iPod het te begeven. Perfecte timing, dit.
1Dzayn zei op 25 aug 2015 - 8:46:
Ik heb geen stroom in het grootste deel van m'n huis en dat is flink kut want onze koelkast en vriezer vallen onder de geen stroom categorie
Ik heb geen stroom in het grootste deel van m'n huis en dat is flink kut want onze koelkast en vriezer vallen onder de geen stroom categorie
Chayenne zei op 25 aug 2015 - 23:20:
Im so happy for you! Kom je me nu een keertje ophalen in winschoten :3
Im so happy for you! Kom je me nu een keertje ophalen in winschoten :3
Kayley zei op 25 aug 2015 - 23:57:
Ik had het zelf al door. 't Heeft er niet langer dan dertig seconden gestaan. >_>
Ik had het zelf al door. 't Heeft er niet langer dan dertig seconden gestaan. >_>
*gooit*