Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #16
Depressietopic #16
Kayley zei op 5 jan 2016 - 12:12:
*aaike*
Maar je kunt beter zeker zijn, dan dat je het gewoon door laat gaan tot het mogelijk te laat is. Toch?
*aaike*
Maar je kunt beter zeker zijn, dan dat je het gewoon door laat gaan tot het mogelijk te laat is. Toch?
xNadezhda zei op 5 jan 2016 - 13:01:
Rationeel weet ik dat. Ik ben op 't moment niet heel rationeel :' Maar ik heb nu wat geslapen en het gaat al beter.
Rationeel weet ik dat. Ik ben op 't moment niet heel rationeel :' Maar ik heb nu wat geslapen en het gaat al beter.
xjeszell zei op 13 jan 2016 - 16:14:
Dyl's oudoom is net mer de ambulance opgehaald en ik ben met doordat ik daardoor enorm in paniek raakte naar huis gestuurd en ik ben zo zo bang
Dyl's oudoom is net mer de ambulance opgehaald en ik ben met doordat ik daardoor enorm in paniek raakte naar huis gestuurd en ik ben zo zo bang
xjeszell zei op 14 jan 2016 - 12:46:
Uiteindelijk bleek dat ie een lichte hartaanval en een darminfectie was. Voor het laatst was ik eigenlijk het bangst, omdat ik wel vaker hoor dat dat niet helemaal goed gaat sinds ie z'n stoma heeft ;-;
Uiteindelijk bleek dat ie een lichte hartaanval en een darminfectie was. Voor het laatst was ik eigenlijk het bangst, omdat ik wel vaker hoor dat dat niet helemaal goed gaat sinds ie z'n stoma heeft ;-;
YarahartBill zei op 14 jan 2016 - 14:25:
Alan Rickman en David Bowie in de zelfde week. Can someone stop murdering everyone!
Alan Rickman en David Bowie in de zelfde week. Can someone stop murdering everyone!
Kayley zei op 14 jan 2016 - 14:36:
Op dezelfde leeftijd en aan dezelfde rotziekte.
2016, wtf voor 'n kutjaar ben jij?
Op dezelfde leeftijd en aan dezelfde rotziekte.
Chayenne zei op 14 jan 2016 - 15:10:
Dat is echt vreselijk om te horen.
Rip <3
En ja wat heftig dat ze in dezelfde week overleden zijn :'(
Dat is echt vreselijk om te horen.
Rip <3
En ja wat heftig dat ze in dezelfde week overleden zijn :'(
xNadezhda zei op 14 jan 2016 - 16:01:
Op dezelfde leeftijd en aan dezelfde rotziekte.Precies dit. :/
Voor alles wat je droevig maakt, waar je steun bij nodig hebt.