Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wintermeeting
Wintermeeting
MoonRocker zei op 16 nov 2016 - 16:57:
Heeee, wat leuk! Ik ben alleen wel van 28 december t/m 3 januari op vakantie, en heb 1000 deadlines in januari, dus ik moet even zien of ik uiteindelijk ook kan. Plaats maakt me niet uit: als ik kan, kom ik :'D
Heeee, wat leuk! Ik ben alleen wel van 28 december t/m 3 januari op vakantie, en heb 1000 deadlines in januari, dus ik moet even zien of ik uiteindelijk ook kan. Plaats maakt me niet uit: als ik kan, kom ik :'D
williewortel zei op 16 nov 2016 - 23:25:
Heyy, dit is super leuk! Ik zou best kunnen naar Breda, (iemand die langs Leiden met trein rijdt) gezellig
Heyy, dit is super leuk! Ik zou best kunnen naar Breda, (iemand die langs Leiden met trein rijdt) gezellig
Nynlufx zei op 17 nov 2016 - 22:32:
@Cynthia: Ik ben een noorderling (: Nuchtere Fries hier nou.
@Cynthia: Ik ben een noorderling (: Nuchtere Fries hier nou.
xDevilBitch zei op 18 nov 2016 - 9:34:
Breda klinkt top! En door de weeks reis ik gratis, dus tijdens de kerstvakantie zou helemaal prima zijn, en dan kan ik wel meereizen met de andere Noorderlingen, I guess.
Breda klinkt top! En door de weeks reis ik gratis, dus tijdens de kerstvakantie zou helemaal prima zijn, en dan kan ik wel meereizen met de andere Noorderlingen, I guess.
xjeszell zei op 26 nov 2016 - 15:37:
Maar dus Breda staat vast? Volgende vraag: wanneer kunnen de meeste mensen?
Maar dus Breda staat vast? Volgende vraag: wanneer kunnen de meeste mensen?
Cynthia zei op 26 nov 2016 - 21:46:
Het liefst door de weeks (: anders kan ik niet.. hihi zou jammer zijn!
Hebben jullie dan ook vakantie?
Het liefst door de weeks (: anders kan ik niet.. hihi zou jammer zijn!
Hebben jullie dan ook vakantie?
1Dzayn zei op 26 nov 2016 - 22:01:
De kerstvakantie is m'n eerste vakantie thank the lord. Mij maakt het niet heel veel uit, als ik het maar redelijk snel weet zodat ik werk kan fixen
De kerstvakantie is m'n eerste vakantie thank the lord. Mij maakt het niet heel veel uit, als ik het maar redelijk snel weet zodat ik werk kan fixen
Om een of andere reden willen we elkaars gezichten zien, ook al betekent dat in de klerekou naar buiten gaan.
We crazy.
Maar jullie vragen, wij openen een topic!
Wanneer?
4 januari; tussen 12 en 1 spreken we af aan de AH To Go.
Waar?
Breda.
Wie?
- Bo
- Cynthia
- Daan
- Ivana
- Jess
- Kayley
- Vera
- Wilma